Als hij het eerdaags wel zou doen, zou ik perplex zijn denk ik
.Ik heb hem nu bijna 10 jaar, maar je weet nooit, als eerste zou ik denken jeetje je bent nog lenig op je oude dag
.....als ik zou merken dat het komt omdat hij fris is of mij wil domineren dan pak ik hem bij zn kladden, hij komt er niet mee weg in ieder geval.Twijfel ik of weet ik zeker dat de oorzaak ergens anders ligt (bv medisch of pijn) zou ik hem geruststellen.
Mijn paard is een fijne vent, wel erg slim, maar steigeren doet ie nooit, heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt bij een paard.
Of ja toch wel 1 keertje bij een jonge fjord van een vrienddin, ze vroeg of ik erop wilde >;) , nee liever niet......nee hoeft echt.........ach joh toe toch effe..... nou okee dan.....zonder zadel aan een touw (hoe dom kun je zijn, is jaren geledenen hoor
) hup paardje schrok of weet ik wat. Daar leek het in ieder geval op en plof ik flikkerde eraf, pony pleurde ook nog eens, ik kon nog net wegkruipen anders zat ie met zn dikke kont op mn been.Hmm.... niet leuk, maar gewoon DOM DOMMER het DOMST, ik vond het eigenlijk al dom, dus wou niet, het domste van het hele verhaal is nog dat ik er toch ondanks mn eigen gevoel TOCH op ben gaan zitten
.
) Dus ook zei draait tegen de lijn in en vliegt er dan heel hard vandoor waardoor ik zowat op me buik door de modder er achteraan gesleept word..