Mara de Vries met Power and Paint op IndoorZeeland

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maaikelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 22:18

Citaat:
En erbij gezet dat ze van jou zij en dat je ze zelf hebt gemaakt! En je naam ook

Bloos Bloos! Bloos Bloos! haha, dat hoeft dan ook weer niet hoor!!
Ze zal waarschijnlijk veeel mooiere foto's te zien krijgen, van de prof fotograven die er ook vast wel waren!!

diana_kerbof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:19

Whoow, wat een leuk paardje Vingers aflikken Kan mooi lopen, en ook een hele mooie kleur

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 09:37

Maaikelove schreef:
:o Bloos! Bloos Bloos! haha, dat hoeft dan ook weer niet hoor!!
Ze zal waarschijnlijk veeel mooiere foto's te zien krijgen, van de prof fotograven die er ook vast wel waren!!

Ah joh! Gewoon voor de 'leukigheid'

odilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 10:08

wow echt een mooi beesie.
ik heb hem samen met margje gezien bij een clinic die coby gaf, toen heeft ze een kur op muziek gereden maar power en pait was toen een beetje dwars Lachen

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 10:32

Het is en blijft een geweldige pony! Hij is toch ook een dekhengst?

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 10:45

Volgens mij kun je dat wel op de site van het stamboek vinden (het is een Welsh K toch?)
Ik heb een tijdje geleden foto's van Power and Paint gezien op de site van Arnd Bronkhorst,die waren echt heel mooi Lachen

bartje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 11:08

echt een mooi beest en hij kan lopen!
volgens mij stond hij ook al een paar keer in de paard en sport echt stoer!!! die foto die romana in stuurde is vet mooi!

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 14:44

Geweldig beestje, altijd al gevonden. Maar wie is dat op de allerlaatste foto, de pony die naast haar staat?

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 22:23

de pony ernaast is een Z1 ruiter... of amazone.. die had in de Z1 de eerste plaats op haar naam geschreven.. ik heb zelf ook mee gedaan aan indoor zeeland en moest tegen mara rijden .. zij met power en met aladin... ze had goed gereden in de show met de proef waren alle ponies heel schrikkerig omdat de baan heel roemoerig was.. gelukkig had mijn pony daar geen last van!!! groetjes inge... ps.. heb je alleen fotows van mara gemaakt ??? of ook nog van de rest van de show???

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 23:47

Power and paint is geen welsh maar een deutsches reitpony, een zoon van Power boy uit een moeder van Dancer. Hij is goedgekeurd bij het rheinische pferdestammbuch en heeft iig 1 goedgekurde zoon een zwarte genaamd potter, hij zal er meer hebben rondlopen maar dit is wat ik zo snel kond vinden.
Vind m prachtig net als vele andere duitse collega ponyhengsten Haha!

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 23:51

heeft iemand toevallig nog fotos van Anne van der Weerd met Quattro (mijn vriendin en clubgenootje) zei eindigde na Power en Paint.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:51

Heee allemaal!!!
ja sorry ik zit op t ding van Maartje {nog tnx allemaal}.....
maar ik ben dus Mara de Vries en rij sinds 3 mnd ofzo op Power and Paint! Ik vind dat er echt hartstikke toffe dingen opstaan, echt super lief! Haha! ook lees je ofcourse wel een even iets minder positief, daar heb ik ook wel begrip voor hoor! maar wat je ook even niet moet vergeten is, dat ik ook maar iemand ben en dat power en ik ook de kans moeten krijgen om een combinatie te worden!!!! Schijnheilig

dan weten jullie het!

dikke kus,
Mara + Powertje
Laatst bijgewerkt door Maartje__ op 10-01-05 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Renske_fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 14:07

Wow! mooi. Wat is de afstamming van het paard? En wat is het ras?

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 14:14

Ik weet dat er wat van de onze oude dekhenst in zit...
Hier is de afstamming: http://www.allbreedpedigree.com/index.p ... d=Standard

Als je dan op Dancer klikt zie je in het rijtje ook Gredington Viceroy staan, die is dekhengst geweest bij ons op stal, staat ook wel een foto bij Knipoog

Maaikelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 15:30

maartjuh schreef:
Heee allemaal!!!
ja sorry ik zit op t ding van Maartje {nog tnx allemaal}.....
maar ik ben dus Mara de Vries en rij sinds 3 mnd ofzo op Power and Paint! Ik vind dat er echt hartstikke toffe dingen opstaan, echt super lief! Haha! ook lees je ofcourse wel een even iets minder positief, daar heb ik ook wel begrip voor hoor! maar wat je ook even niet moet vergeten is, dat ik ook maar iemand ben en dat power en ik ook de kans moeten krijgen om een combinatie te worden!!!! Schijnheilig

dan weten jullie het!

dikke kus,
Mara + Powertje

leuk dat je ook een berichtje doet!! Zelf geen Bokt account??? Snel aan beginnen Vingers aflikken Haha!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 15:37

ja ben erg benieuwd hoe het met aladin gaat eerlijk gezegd...dus als je nog eens op bokt komt...

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 15:48

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met Aladin gaat Lachen. Ik vond hem altijd erg leuk(ik kwam regelmatig waar hij op stal gestaan heeft toen hij van het clubgenootje van reddytobias was).

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 08:10

HIer Weer MARA!!!!!

ja, jullie zulle wel denke, wat doet die op maartje's bokt, maar dat komt omdat k te onhandig ben om zelf zon ding te openen Tong uitsteken ....von het al heel kanp dat k deze blz gevonde had eigelijk! Haha!

maar met Aladin gaat het kei goed, hij gaat hartstikke goed voor uit! de eerst volgende wedstrijd die ik met Power&Aladin weer heb zijn de Regiokampioenschappen in Vlaardingen....kweet niet precies welke datum maar goed....en k geloof dat k met power nog paar x show moet geven of zo iets, maar dat weet k nie exact!

dikke kus ---------> Mara, Powertje&Aladin

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 09:20

Vingers aflikkenHIj is moooooiiiiiii

_Ama_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 15:09

Echt een super toffe pony !!!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 15:31

Ik heb ze 2x gezien, 1x in Groot-Ammers tijdens het losrijden en een keer in Oudendijk tijdens het proefje. In Ammers vond ik het er lekker brutaal uitzien, zag er goed heel goed uit! In Oudendijk was het net of ze de trein moesten halen, jeetje wat was die proef gauw afgelopen! Maar inderdaad een mooie combinatie, met Aladin trouwens ook.

Wat ik nog het mooiste vind aan die pony is z'n staart, daar moeten bijna wel liters equistar doorheen gegaan zijn tot nu toe!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 15:48

leuk!! ik heb aladin nog op band staan...NK dressuur van 2003 volgens mij!! erg mooie proef....uitslag was minder

Cassielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 15:55

kan het zijn dat deze pony ooit in de paard en sport heeft gestaan??? Lachen

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 17:28

welke?aladin of power and paint?power heeft geloof ik 2 keer op de voorplaat gestaan.(1 keer sowieso)

Mloui

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 17:43

Mara heeft power inderdaad mooi aan het lopen! heb ze even zien losrijden op indoor zeeland, tijdens haar proef was er een kennis van me aant rijden die ik had beloofd te komen kijken waardoor ik dus helaas de proef heb moeten missen. Jammer! Power and Paint is idd een Deutsches Reitpony, maar als je naar de stamboom kijkt eigenlijk gewoon een welsh... powerboy is van dé nederlandse stempelhengst Downland Folklore en ook aan moederskant zit veel welshbloed!