Tycho @ work! *trots*

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 19:56

Solide"]
Ziet er goed uit Lenn!!!! Wat is het toch een lekker ding en ik vind dat ie al netjes in de spieren komt. En wat een REUS zeg!!! Jij bent echt maar een kleintje op hem.

Hoe laat moet je volgende week (is toch in de Vlerk of niet???) Misschien kom ik wel ff kijken. Ben erg benieuwd hoe het gaat.

Balen dat Vaan weggaat Verdrietig Hoop dat je een goed tehuis voor hem kan vinden.
[/quote]
haha nou en ik mezelf maar inpraten dat ik heus niet te klein ben voor hem Scheve mond Haha!
en haha oh oh oh ik ben nou al zenuwachtig voor die wedstrijd! Pap en mam komen kijken, zijn vorige eigenaar, een boel mensen die m voor het eerst zien en dan wil jij ook nog komen! Dalijk val ik eraf ofzo haha.. of of.. hmm ben nog niet eens ooit in die bak geweest! Maar ik zal het toch maar verklappen.. de B begint om 15:20 en ik ben nummer 16.. maar loopt altijd kei in of uit daar in de Vlerk dus das wel lastig..

[quote="stalleke schreef:
Wat voor zadel heb je dan Knipoog

Prestige top dressage Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 19:58

Mooi dier om zo te zien.
Ziet er goed uit.

meklabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:00

mischien kom ik ook wel kijken hoor Tong uitsteken,, haha nee grapje, het is te ver weg jammer genoeg Boos!, maar heel veel succes alvast *LOL* Haha!

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:03

Als ik kan en eraan denk dan sta ik volgende week ook in de kantine van de Vlerk. Ben even aan het denken maar volgens mij heb ik dan ook niks dus kan ik gewoon komen kijken. Ben wel erg benieuwd, maar het ziet er super goed uit

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:05

Wauw, hij loopt er prachtig bij! En hij is wel errug groot zeg Bloos!

_Wieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:08

Ik snap dt je trots bent, hij is idd super! OK dan!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 20:11

Solide schreef:
Als ik kan en eraan denk dan sta ik volgende week ook in de kantine van de Vlerk. Ben even aan het denken maar volgens mij heb ik dan ook niks dus kan ik gewoon komen kijken. Ben wel erg benieuwd, maar het ziet er super goed uit

Tja lange lijnen gaan wel goed, maar allerlei rare bochtjes maken en overgangen achter elkaar, pff ik hoop dat het goed gaat en hij zich niet teveel gaat spannen (of ik Bloos!). Het meest zie ik nog op tegen: van E naar B afwenden haha.. dat moet ik eigenlijk opschrijven voor later, kan ik mezelf uitlachen Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:13

Hij zit mooi in zijn haar of niet? Hij ziet er echt beregoed uit, wat een joekel zeg Haha!. Ik vind jullie een mooie combi, ik vind je niet te klein voor hem!

Jullie komen er vast wel Knipoog.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:15

Komt wel goed hoor. Dat weet ik zeker en die rare bochtjes en zo. Nog ff wat oefenen en dan weet ik zeker dat het je gaat lukken. En anders niet, wat dan nog. Dit is een goede oefening voor jou en Tycho. Natuurlijk geweldig als je meteen in de prijzen valt, maar dat is toch niet het belangrijkste? Wat wel is, dat is dat Tycho een mooie uitstraling heeft, dat doet de jury ook wel wat Knipoog

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:17

jij heb eeen mooi paard!
ziet er goed uit hor.
veel succes met je wedstrijdje Knipoog

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 20:19

Anoukie"]
Hij zit mooi in zijn haar of niet? Hij ziet er echt beregoed uit, wat een joekel zeg Haha!.
[/quote]
Ja ongelofelijk mooi, hij heeft 1 deken op, staat de hele dag buiten, niet geschoren en dan zo'n vacht! Echt ideaal. Fijn dat je zegt dat hij er goed uit ziet, ik heb namelijk wel moeite gehad met uitvogelen wat hij moest krijgen. Hij krijgt nu 5 kilo brok Bloos! en maïs en pulp, en dan is hij nog niks te dik Scheve mond maarja...

[quote="Solide schreef:
Komt wel goed hoor. Dat weet ik zeker en die rare bochtjes en zo. Nog ff wat oefenen en dan weet ik zeker dat het je gaat lukken. En anders niet, wat dan nog. Dit is een goede oefening voor jou en Tycho. Natuurlijk geweldig als je meteen in de prijzen valt, maar dat is toch niet het belangrijkste? Wat wel is, dat is dat Tycho een mooie uitstraling heeft, dat doet de jury ook wel wat Knipoog

Nee het gaat me niet zo om de punten of prijs, maar ik wil gewoon dat het goed gaat vooral voor de vorige eigenaar.. ik vind het zo leuk hoe trots hij op m is en dat moet wel zo blijven natuurlijk Lachen

SarahJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:25

Wat een prachtige combinatie!

Ik vind jou ook niet te klein op hem.
Het lijkt me alsof je 'gegroeid' bent in vergelijking met je vorige foto's Knipoog.

Succes op wedstrijd binnenkort OK dan!!

Daphne18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:25

Echt een supergaaf dier, zou ik echt verliefd op kunnen worden Kwijl

Succes met je wedstrijdje!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:26

Ik had ook een Ferro die zo prachtig in zijn haren bleef in de winter. Net alsof hij geschoren was OK dan!.

Doe je wel rustig aan met hem Knipoog? Zo jong en dan al zo groot Ach gut.

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:27

zo dat ziet er nettjes uit lekker ontspannen Haha!
mooi paard Kwijl zeg jullie zijn een erg mooie combi

as_trid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:35

wauw echt super gaaf paardje zeg *LOL*
ziet er goed uit hor

Mulan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:56

Wat een gruwelijk lekker ding is dat zeg! Mooi in z'n vacht, glanzend, mooi bespierd... Tong uitsteken Loopt lekker... En dan ook nog een fijn werkwillig karakter... wauw!
Heel veel succes met je proefje straks. Te klein vind ik je zeker niet, dat is prima te behappen voor je met jouw beenlengte, je kan er goed bij toch?!
Ik vind dat je een erg mooie constante beenligging hebt en wat een mooie lijn van bit naar elleboog op alle foto's!
Het enige kleine minpuntje dat mij opviel noemde je al:

Lenn schreef:
Ja met lichtrijden zit ik altijd wat voorover, kweetnie waarom ofzo
bedankt verder!

Ik denk dat je door goed te letten op het schouders laag, ontspannen en naar achteren houden, dat al een heel stuk vermindert.
Dan zit je ook gelijk mooi diep en rechtop in je (super)zadel.
Het kan ook dat je af en toe je paard wat afremt en je bovenbenen aanknijpt en misschien daardoor niet helemaal echt op je kont lijkt te zitten/iets voorover valt.
En als ik er finaal naastzit, dan heb ik gewoon niets gezegd Haha!

mirchi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 23:16

zozo jij hebt leuke paarden onder je kont zeg(die ivano ook!!) ziet er erg netjes uit! ga zo door

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 00:20

wat een leuk dier joh! je zou echt echt echt niet zeggen dat ie nog maar zo kort onder het zadel loopt! echt top!!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 00:35

jipkip"]
wat een leuk dier joh! je zou echt echt echt niet zeggen dat ie nog maar zo kort onder het zadel loopt! echt top!!
[/quote]
Maar ik vraag me eigenlijk af, wat is dan het grote verschil met wat je normaal bij een jong paard ziet? Ik bedoel, hij loopt toch gewoon zn rondje en meer niet?

[quote="Anoukie"]
Doe je wel rustig aan met hem Knipoog? Zo jong en dan al zo groot Ach gut.
[/quote]
Ja ik moet me echt inhouden om hem 2 keer in de week te laten staan en er op tijd af te stappen Nagelbijten / Gniffelen Maar als hij aangeeft dat hij moe is stop ik sowieso altijd.

[quote="Mulan schreef:
Ik denk dat je door goed te letten op het schouders laag, ontspannen en naar achteren houden, dat al een heel stuk vermindert.
Dan zit je ook gelijk mooi diep en rechtop in je (super)zadel.
Het kan ook dat je af en toe je paard wat afremt en je bovenbenen aanknijpt en misschien daardoor niet helemaal echt op je kont lijkt te zitten/iets voorover valt.
En als ik er finaal naastzit, dan heb ik gewoon niets gezegd Haha!

Ik moet inderdaad zelf meer ontspannen. Want mijn instructrice zei ook dat ik elk paard heet, of iig vlug maak/ kan maken (ik dacht dat ik dat aantrok maar ik doe het zelf Bloos!), en dat moet (in dit stadium iig) nou net níet want hij is in draf een beetje loperig, mist ook nog wat balans. Enne dat afremmen tja dat kan ik alleen maar met mn zit want daar mag ik mn teugels niet voor gebruiken, raakt ie weer uit balans. Maar wel grappig dat je ziet (want mijn instructrice wees me er zaterdag nog op) dat ik mijn bovenbenen losser moet laten en daardoor mijn onderbenen er beter aan kan houden waarop ik meer constante druk kan geven.

jockeyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 00:44

mooie paardje hoor!
alleen vind ik de 2de foto mooier want op het eerste lijkt dat hij een hele kleine acherhand heeft, maar zn voorhand lijkt er weer enorm op!

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 01:28

Dat ziet er echt goed uit zeg voor zo'n korte tijd onder het zadel!
Mijn complimenten OK dan!

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 10:34

Wat een groot machtig paard! Je rijd hem echt netjes. Ik denk dat die wedstrijd niet zo'n probleem zoals het er uitziet.
Of heeft hij het karakter om heet te worden op wedstrijd?

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 10:42

Echt een prachtig paard!
Succes met je wedstrijd, maar dat komt wel goed denk ik !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 10:51

Prachtig paard! Hij loopt al heel netjes! Veel succes met de wedstrijd.