vandaar --> bel Kyra even
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
heb ik het idee dat je graag naar de trucendoos grijpt. En ja, er zijn diverse trucs maar die zijn niet zaligmakend. Meer de kers op de slagroom zegmaar, en de slagroom moet je er eerst zelf aan rijden.Randy01 schreef:Absoluut niet verkeerd bedoeld hoor Zep maar ik vind dat de moeilijkheidsgraad van welk niveau dan ook altijd afhangt van de kwaliteit en mate van laten bewerken van het paard! In sommige gevallen is het 'knapper' dan in andere gevallen of zie ik het verkeerd?
, maar ik bekeek het eigenlijk van de andere kant. Mijn bedoeling met het door mij gezegde was iets anders dus.Kafue schreef:Ik ben het er aan de andere kant wel mee eens dat de jury nogal eens spectaculair lopende paarden die niet altijd even correct gereden worden of correct in de oefeningen of het gangwerk zijn wel van hoge punten voorzien terwijl de brave sukkel met het normale gangwerk voor het correcte gereden zijnde proef ook maar normale punten scoort en dat is jammer want dan loop je het einddoel voor bij en ga je nieuwe doelen stellen hoe spectaculairder hoe beter.
)....

. Die draaien zo gemakkelijk hun oefeningen dat ze tijd hebben voor andere zaken en een van die zaken is dat ze graag onder het werk uit proberen te komen.