Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Lintjuuuh schreef:Dat lijkt mij niet, ik geloof dat muildieren onvruchtbaar zijn ofzo...
Wel leuke foto's Idd jammer dat ze wat donker zijn....
wendely schreef:Dat lijkt mij niet dan kunnen ze zich tog niet voortplanten...Of licht dat nou weer aan mij..?

(en dat terwijl ik altijd knakencijfers voor bio haalde
. dit is denk ik het enige dat is blijven hangen
)
AmberR schreef:als muildieren onvruchtbaar zijn.. hoe plante ze zich voort dan? misschien ben ik blond.. maar die snap ik niet..
Je hebt muildieren en muilezels, muilezels zijn wel weer vruchtbaar, het ligt eraan of de moeder de ezel of het paard is. hhaha, goed opgelet bij biologie
Wendy_Kila schreef:Je krijgt een muildier als je een pony/paarde merrie neemt, en die laat dekken door een ezel hengst.
Je krijgt een muilezel als je een ezel merrie neemt, en die laat dekken door een pony/paarde hengst.
Beide kruizingen kunnen plaatsvinden, maar de nakomelingen zijn onvruchtbaar. Daarom kun je enkel een muildier of muilezel krijgen door de kruizing, aangezien je dus niet door kunt fokken.
Over de foto´s: Stoer man, er zullen weinig mensen zijn die springen met hun muildier/ muilezel.
beetje dubbel op zo he!! haha. sorry Citaat:muilezels zijn wel weer vruchtbaar