Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Mreddie schreef:O.ja en Romy ik vind niet dat je een excuus voor je handen moet maken, je weet dat je ze niet correct ebuikt maar je bent er ook hard mee bezig om dat de verhelpen dus waarom een Excuus???
! En Room je handen
Bij dat andere topic (dat documenten opruimings jamaica geval) hield je ze toch hartstikke goed! Het zijn momentopnames hoor en het paard is nog jong, dus dat valt niet altijd mee! Coentjuh schreef:+:)+ Juist!
En tsja het zijn momentopnames, supertygetje, ik heb waarschijnlijk verkeerd zitten klikken! En Room je handen
Bij dat andere topic (dat documenten opruimings jamaica geval) hield je ze toch hartstikke goed! Het zijn momentopnames hoor en het paard is nog jong, dus dat valt niet altijd mee!
judithh schreef:leuk dier, maar wat mij wel opvalt is dat hij zowel aan de longe als wanneer je erop zit constant zijn oren in de nek heeft...dit hij dit de hele tijd of was dat alleen maar op het moment van de foto?
, als bij mijn paard wind in zijn oren komt vind hij dat erg vervelend
, mischien doet deze het ook omdat hij de wind niet prettig vind...LPtjuh schreef:heey mijn paard doet het ook altijd en ik ben erachter waarom, als bij mijn paard wind in zijn oren komt vind hij dat erg vervelend
, mischien doet deze het ook omdat hij de wind niet prettig vind...
maar opzich zie ik de oren vaker opzij dan naar achteren, en hij ziet er niet boos of erg tegenwerkend uit ofzo...