thorin @ work ...again...

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 12:36

Leuk paardje! Ziet er goed uit hoor!

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 14:07

mooi paardje ziet er verzorgd uit Lachen

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 15:23

tnx Haha!

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 16:19

Mreddie schreef:
O.ja en Romy ik vind niet dat je een excuus voor je handen moet maken, je weet dat je ze niet correct ebuikt maar je bent er ook hard mee bezig om dat de verhelpen dus waarom een Excuus???

OK dan! Juist!

En tsja het zijn momentopnames, supertygetje, ik heb waarschijnlijk verkeerd zitten klikken Cheese!! En Room je handen Verward Bij dat andere topic (dat documenten opruimings jamaica geval) hield je ze toch hartstikke goed! Het zijn momentopnames hoor en het paard is nog jong, dus dat valt niet altijd mee!

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 18:38

Coentjuh schreef:
+:)+ Juist!

En tsja het zijn momentopnames, supertygetje, ik heb waarschijnlijk verkeerd zitten klikken Cheese!! En Room je handen Verward Bij dat andere topic (dat documenten opruimings jamaica geval) hield je ze toch hartstikke goed! Het zijn momentopnames hoor en het paard is nog jong, dus dat valt niet altijd mee!

hihhihi Bloos! Bloos

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 21:19

Ik vroeg me gewoon letterlijk af wat je aan het doen was, verder geen kritiek. Het ziet er namelijk uit of je als een gek op het paard afrent ofzo, kweet niet vond het er wel grappig/bijzonder uitzien dus vroeg me dat ff af.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 11:01

supertygetje schreef:
Ik vroeg me gewoon letterlijk af wat je aan het doen was, verder geen kritiek. Het ziet er namelijk uit of je als een gek op het paard afrent ofzo, kweet niet vond het er wel grappig/bijzonder uitzien dus vroeg me dat ff af.

het was een poging tot opjagen hahah Schijnheilig

LPtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 11:14

judithh schreef:
leuk dier, maar wat mij wel opvalt is dat hij zowel aan de longe als wanneer je erop zit constant zijn oren in de nek heeft...dit hij dit de hele tijd of was dat alleen maar op het moment van de foto?

heey mijn paard doet het ook altijd en ik ben erachter waarom Haha! , als bij mijn paard wind in zijn oren komt vind hij dat erg vervelend Haha!, mischien doet deze het ook omdat hij de wind niet prettig vind...
maar opzich zie ik de oren vaker opzij dan naar achteren, en hij ziet er niet boos of erg tegenwerkend uit ofzo...

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 12:18

Leuk paardje!!
vooral de tweede foto!! Lovers

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 12:29

LPtjuh schreef:
heey mijn paard doet het ook altijd en ik ben erachter waarom Haha! , als bij mijn paard wind in zijn oren komt vind hij dat erg vervelend Haha!, mischien doet deze het ook omdat hij de wind niet prettig vind...
maar opzich zie ik de oren vaker opzij dan naar achteren, en hij ziet er niet boos of erg tegenwerkend uit ofzo...

jah er stond idd veel wind dat zal het dan wel zijn, haha had ik nog niet aan gedacht Knipoog

Scotlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 18:21

Leuke foto's Lachen Hij ziet er lief uit Tong uitsteken XxxX

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 17:34

tmx Haha!