Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
HappyDay schreef:Misschien komt dat niet over maar ik ontspan juist mn hand, ik heb namelijk met mn lessen met Owen een nieuwe manier geleerd waarbij ik druk op de teugels moet geven en als hij daarop zakt ik mijn handen moet laten ontspannen. Deze manier werkt heel goed. En die pas ik ook op chanel toe.
om je vorderingen te bekijken.
HappyDay schreef:Misschien komt dat niet over maar ik ontspan juist mn hand..
klomp schreef:leuk paardje hoor! alleen zie ik dat op bijna elke foto het paard zijn oren in de nek liggen. probeer meer op zit en je benen te rijden. laat hem op zijn eigen benen lopen en niet op de voorhand. het lijkt ook alsof het paard in je handen hangt. is trouwens goed bedoeld advies.
) Mss moet je wat meer naar 'ontspanning' werken. Ik bedoel nu niet dat je op spanning rijd, alles behalve dat
Maar aan de ogen en de houding van het paard te zien, is ze niet tevreden met wat er gebeurd. Of heb ik het helemaal verkeerd??
Rudy schreef:Hoi,
De foto's zelf zijn mooi gedaan. Proficiat aan de fotograaf![]()
Enkel valt me !!!veel te veel op dat het paard de oren naar 8er heeft, en aan de blik in haar ogen kan je ziet dat ze alles wat gebeurd niet zo prettig vind!!! Ook dat ze enorm op de voorhand valt (maar dat is nu al duidelijk) Mss moet je wat meer naar 'ontspanning' werken. Ik bedoel nu niet dat je op spanning rijd, alles behalve dat
Maar aan de ogen en de houding van het paard te zien, is ze niet tevreden met wat er gebeurd. Of heb ik het helemaal verkeerd??
![]()
Greetz RUDY
sry maar bij de foto's staan allenmaal kruisjes 
jmmr