Nou het werd eens tijd...

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 18:23

bedankt voor jullie reacties OK dan!
ik wil zeker met haar gaan starten (dressuur)
maar daar zijn we nog niet aan toe.. hoop van de zomer toch wel een begin te kunnen maken maar dat zien we dan wel Lachen
ik krijg les van hans (achternaam weet ik ff niet Verward) maar hij heeft vroeger lesgegeven en gereden bij de koninklijke stallen
(en al aardig op leeftijd haha) op sommige foto's heb ik idd me handen raar maar dat komt omdat ik van hem soms me linkerhand omhoog moet doen dus dan zijn ze ongelijk.. het is zeker niet dat ik te veel druk op me handen heb.. het is eerder dat er te weinig druk op is.. Lachen

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 18:29

Wow Daan! Wat een super fotos ... Ze is echt wel veranderd en ze loopt veel mooier. Heel veel succes en als je gaat starten kom ik wel een xtje langs hoor!

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 18:35

haha thnx

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 19:19

Ze is echt veel mooier geworden, en ze loopt ook netjes.
Je teugels zijn wel regelmatig te lang, daardoor heb je misschien ook eerder te weinig druk zoals je hierboven aangaf.

loonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:09

leuk zeg jullie zijn zeker vooruit gegaan..
probeer je benen iets meer naar achteren te doen en je teugels iets korter te pakken zodat jij niet te ver naar achter valt..
veder ziet het er heel goed uit hoor...

Renske_fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:23

Ik vind ook dat je erg netjes zit. Mooi. En je handen vind ik helemaal niet raar zitten. juist netjes onafhankelijk van je paard en je zit.
Ga zo door! Je paardje ziet er ook ontspannen uit. Super

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:34

pharagirlke schreef:
je handen moeten ietsje hoger, als je je armen iets meer langs je zou laten hangen komt dat me je handen helemaal goed Knipoog
ik doe het ook hoor Haha!
mooi paardje! ze is echt een stuk opgeknapt!

je handen moeten juist iets lager. Ze hangen een beetje.. als je ze lager houdt dan staan ze wat rechterop! Lachen Wel een mooie paard hoor

Tatt_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:23

Alles ziet er netjes uit,de pony loopt heel leuk...Jullie zijn heel erg vooruit gegaan ! Alleen...Je hebt wel erg boogjes in je teugels,je moet wel een beetje contact houden hé ? Maar voor de rest loopt de pony wel lekker...

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 02:31

het is ook niet dat ik geen contact met der mond heb maar af en toe kan het weleens zijn dat als ze lekker loopt dat ik dan ook minder ''spanning'' op de teugels houd om het maar ff zo te zeggen.. maarja Lachen we gaan iig vooruit Knipoog

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 10:19

Ik vind dat je op de laatste foto je handen alleen normaal hebt. De eerste paar heb je ze echt te hoog.