Wat vinden juilie?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 10:20

Probeer wat meer lengte in de hals te krijgen. Voor de rest ziet het er goed uit.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 10:32

hey coole pony!

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 15:40

Ik ben er mee eens met je kan beter een cap op hebben, en gewoon rijkleren. Lijkt mij ook veel fijner. Verder loopt je paard iets te veel gespannen lijkt mij. Zo'n jong paard hoort lang en laag te lopen, niet zo hoog 'ingesteld' en zó zijn benen optillen. Niet om je af te kraken hoor, vat die aub niet belegend op. Beetje raar dat je ouders geen problemen mee hebben, of vinden ze je zo goed dat je er toch niet af flikkerd Knipoog Nou ja, zelfs Anky hapt een keer zand, dus ik zou een cap overwegen.
Jimmy_lover schreef:
haha, jah hij heeft een heel dun nekje haha, dat is ook zo, misschien zijn bouw, maar hij is ook nog niet zo fantastisch lang ingereden, dus er moeten nog wat spiertjes komen, en die komen vast wel!!

Maar niet als je hem zo opgekruld laat lopen..Heb je geen andere fotos waar hij wel ontspannen en lekker lang aan het lopen is? Zo ontwikkeld zich namelijk spier, door ontspannen, en rustig te lopen.

Jimmy_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 16:32

haha, dank juilie wel voor de reacties, jah hij loopt opgekruld(maar zoals ik al eerder zei) hij was een beetje van slag omdat er ten eerste 2 nieuwe paarden bij waren, en ook nog zo'n en ding als een tractor bezig was! Ik zal ermee aan de gang zijn, en jah de trainingsbroek Bloos maar t zijn gewonen laarzen mijn broek was uit de laarzen gegaan en over mijn laarzen gevallen, maar t zijn gewone paardrylaarzen. maar me paardrijbroeken waren in de was, dus dan maar zo he. en alsog bednakt voor de reacties

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 16:34

Nja, ik vind het er erg 'gespanne' eruit zien, en met een jong paardje als je naar buite gaat, miss niet verstandig om een cap te dragen? teminste je weet maar nooit, en haren doe Ik altijd vast (als ik m`n elastiekje vergete ben) gwn met een touwtje vast, Bloos maarja haha wie ben ik Knipoog ziet er verder wel netjes uit hoor OK dan! maareh hij had tog zown grote wond bij z`n achterbeen zij je ? Verward ga je daarmee rijden dan ?? Verward

vally

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 16:40

je moet je benen wat naar achteren doen en je tenen naar binnen verder zit je netjes in heb ook niet zo vaak em tenen naar binnen hoor heb ik moeite mee maar ik zet het gewoon eff

marjan_tjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 17:14

lEuwkuHh piCa hOwr.. OK dan!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 17:19

marjan_tjuh: We ZiTtEn HiEr NiEt oP MsN... leest een beetje raar. Zou je normaal willen typen?

Jeannet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 19:27

Gaaaff! Haha!

lotjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 19:33

ziet er goed uit hor Knipoog

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 19:29

hej hej, ik ben de verzorgster van jimmy en ben beretrots op hem! *LOL* hij rijd echt fantastisch en hij is echt een lekker knuffelpaard! (ook wel ns een hobbelpaard Tong uitsteken ) en hijs gewoon de leukste en de liefste van allemaal!! Tong uitsteken , maar dat zegt iedereen van zn eigen (verzorg)paardje Tong uitsteken

-xxx- van romy!! OK dan!

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 19:29

hej hej, ik ben de verzorgster van jimmy en ben beretrots op hem! *LOL* hij rijd echt fantastisch en hij is echt een lekker knuffelpaard! (ook wel ns een hobbelpaard Tong uitsteken ) en hijs gewoon de leukste en de liefste van allemaal!! Tong uitsteken , maar dat zegt iedereen van zn eigen (verzorg)paardje Tong uitsteken

-xxx- van romy!! OK dan!

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 19:30

oow sorry dat er 2 staan sorriej!!

Liberna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 20:56

Als je zo kijkt lijkt het net of hij een te groot hoofd heeft.
komt waarschijnlijk ook omdat hij nog niet heel veel bespiering heeft.
En een heel dun nekje heeft voor de rest leuke pony.
Maar probeer je benen bij je te houden.Tong uitsteken

Veel succes verder Knipoog