Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Citaat:Hoe zou je het zelf vinden als je een superdag had en iedereen heeft commentaar op de kleinste dingen?

chanine schreef:Ik zeg verder niks over de ruiter zelf.. maar meer over de lessen..
Het is niet haar paard.. dus zij heeft verder weinig te zeggen over hoe hij opgezadeld is...
de vraag was gewoon waarom deze paarden zo gebruikt worden in de lessen ( wat mij overigens is uitgelegd na mijn 1e post) en dat heeft helemaal niks te maken met het afkraken van de lesneemster...
mariskaLover schreef:Zeker weten..En dat was ook mijn bedoeling met het plaatsten van mijn 1ste post..
Zij kan er niks aan doen hoe aan haar word les eggeven, Maar wij bekijken het ook van een andere kant..
Begrijp me niet verkeerd leonardus maar ik heb jou en je vriendin {redina} vaak zat zien rijden..zen mijn mening is ga eerst gewoon lekker leren paardrijden voordat je gaat wijken en de passage gaat uitoefenen..
Paard rijden is zeker lol hebben met je paard maar het gaat niet alleen maar om prestatie!
Verder hele leuke foto's en jij komt er wel hoor met zo'n goede zit..
leonardus schreef:wat bedoel je met ga eerst gewoon paard rijden?
Ik heb plezier, leer enorm veel over paarden en de comunicatie, leer om een paard op je zit te berijden en bovenal een PAARD TE RESPECTEREN.
Als je denk dat iemand die net paard rijd het doet om de kunstjes heb je het echt mis.