Wilde Tinker @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 18:53

Wat eeen slagveld
Haha gek beestje, leuke foto's zijn t hoor!

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:23

ja nou ach echt gevaarlijk vind ik het niet.
Zo aan die wei te zien heeft ze zich goed schrap gezet in de bochten.
Wel zonde van de wei dat wel.
Is er niet ergens in de buurt waar je een bak mag gebruiken/huren?!
Wel een ontzettende mooie tink

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 21:26

ik heb medelijden met gras Clown

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 21:30

Mooie tink Lachen ziet er goed uit

Maar zijn zijn manen nou geknipt? Bloos!

LadyFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 21:36

haha leuke fotosessie Haha!
en hoe kun je dat kleine ventje nou een enge kerel noemen.. tis een schatje!!! Haha!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 22:55

er is verder geen bak in de buurt (geloof ik). dichtbijzijnste was geloof ik 15 minuten met de trailer rijden ofzo.
Hercules is ontzettend lief Haha! maar wel een echte kerel, dus flink de dames lastig vallen met z'n charmes (wat natuurlijk lukt) enne cayenne, jup, de manen zijn geknipt.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 23:10

Onze wei ziet er anders ook zo uit, op de plekken waar Domi heeft rondgecrosst. Doet ze ook uit vrije wil en ook zij maakt vaak sliding stops en gaat af en toe bijna op haar plaat. Clown Inderdaad wel jammer van de wei. *LOL*

Hercules is trouwens echt heel lief!! Lovers (geen wonder dat de dames voor hem vallen, hoor *LOL* )

Enne, ik heb die deken op de eerste foto ook. Haha!

marlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 23:39

ik vind het er ook niet zo plezierig uitzien, longeren doe je met een doel en dit is idd gewoon rondslingeren wat volgens mij totaal geen nut heeft want je paard staat (overdag en 's nachts?) in het land
waarom doe je eigenlijk een singel om?
die gebruik je voor bijzet of voor dubbele longe wat je beide niet gebruikt
longeren is goed mits je het ook goed doet, dus dat het paard ook even aan het werk gezet wordt
het verbaast me steeds hoeveel mensen hun paard 'ronslingeren' met halster een een longeerlijn en het dan longeren noemen
dat heeft er niks mee te maken, longeren is heel wat anders
volgens mij kunje beter gaan wandelen met je paard
krijgt ze ook beweging en is leuker en veiliger

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 00:01

Marlo, ik geloof dat je het verhaal en de geschiedenis van dit paard niet kent. vind het niet echt aardig om te oordelen over iets waarvan je niet weet WAAROM het wordt gedaan. normaal gebruiken we ook hoofdstel en bijzet teugels, maar vind je dat eerlijk bij een paard die al een paar maanden stil staat en heel af en toe aan een longe zit? Dat jij een goede bak hebt, en je rijpaarden standaard laat werken moet je zelf weten, maar Fayette staat nagenoeg stil, en krijgt zo gewoon even een uitraas kwartiertje. ook is het voor haar wel degelijk "werk".
maar goed,ik ga niet verdedigen voor iets wat anderen niet aanstaat. Zo wordt het gedaan, en zal het ook blijven. gelukkig weten wij wel waarom het zo gedaan wordt, en alle redenen erbij.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 00:06

he een race tinker hahaha Haha!
leuke foto's hoor OK dan!
en trouwens waar is het niet blubber nu Scheve mond

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 00:18

wat een toffe shet zeg!!! hahah zo eentje wil ik ook wel!!!
tinker niet echt mijn soort paard, maar als jullie maar gek op elkaar zijn toch!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 08:59

lowara schreef:
jup, de manen zijn geknipt.

Nope, gesneden Haha!
En die manen lijken op de foto recht maar in het echt zijn ze wel iets minder recht. En waarom niet ongelijk.... A) dat vind ik niet mooi en B) ik heb haar vanaf dat ze een maand of 4 is en haar manen heb ik dus vanaf het begin af aan kunnen bijhouden en C) zulke lange manen zoals haar moeder Lowara heeft daar hou ik al helemaal niet van!! No offense Cynth Knipoog

@Marlo, dichtsbijzijnde bak is idd een kwartier rijden met de trailer hier vandaan. Daarvoor moet ik eerst echter wel bij dat lesgeefmenske gaan lessen. Aangezien door omstandigheden ik sinds eind oktober niks met Fayette heb kunnen doen is dat het enige moment dat ze even kan uitracen dus. Daarbij kijkt ze zelf wel goed uit want ze is in het begin dat wij er woonden (en het dus nog niet nat was) zelf al een keer goed onderuit gegaan dus ze weet dat ze moet oppassen.
Maar goed, waarom verdedig ik mijn zus en mezelf eigenlijk tegenover iemand die absoluut niet weet hoe de situatie is Verward

love_britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 09:19

leuk paardje

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 11:21

Whahahah, dat commentaar Haha! Lig hier helemaal in een deuk Haha! Ik heb ook medelijden met het gras.. Lief shetje Lovers

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 14:25

flettie schreef:
Maar goed, waarom verdedig ik mijn zus en mezelf eigenlijk tegenover iemand die absoluut niet weet hoe de situatie is Verward

Omdat jullie dit soort commentaar wel konden verwachten, bij het plaatsen van deze foto's. Het is dan vrij logisch enigzins wat extra uitleg te geven, zodat ook anderen er een beter beeld van hebben, zodat jullie jezelf niet in een negatief daglicht zetten. Want zeg nu zelf... de foto's geven niet echt een plezierig beeld...

No offence verder... Lachen Ik heb persoonlijk verder geen commentaar op de foto's, maar ik ken de situatie dan ook wat meer dan de meesten hier op bokt, dankzij Tinkerpraat.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 14:29

In een woord... prachtig Haha! Knipoog

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 15:32

snowdon schreef:
Omdat jullie dit soort commentaar wel konden verwachten, bij het plaatsen van deze foto's. Het is dan vrij logisch enigzins wat extra uitleg te geven, zodat ook anderen er een beter beeld van hebben, zodat jullie jezelf niet in een negatief daglicht zetten. Want zeg nu zelf... de foto's geven niet echt een plezierig beeld...

Nog 1 opmerking: ik heb deze foto's niet geplaatst en mijn zus ook niet. Duhussss..... kunnen wel allemaal gaan klagen bij lowara Haha! Knipoog Ach gut

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 17:34

hmm longeren valt bij mij ook als ik mijn pony een halster aan doe en dan longeer zodat ze der benen kan strekken...waarom alleen met bijzet longeren mijn paardje vind het heerlijk om ook een keer zonder verplichting rond te kunnen hobbelen
vind het gave foto's

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 17:35

Hahahahah wat grappig !!! Wat een leuke tinker. en hercules is oook een schat die zie je zo leker grazen. Die heeft het daar geloofi k iets te druk mee.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 17:38

Was jij bezig met je ex tinker?? Waarom doet haar nieuwe baasje dat niet?

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 11:06

ehm.. omdat die een fulltime baan heeft, en ik fayette in iets van 5 maanden tijd maar 3X heb hgezien. dus dan is het wel leuk om even iets met haar te gaan doen. Op woensdags komt Marliens zus michelle zowiezo om ze te verzorgen, dus toen kon ik mooi mee in de auto,omdat ze nogal ver weg wonen.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 12:12

flettie schreef:

Hômmmmmmmmmmmmmmm................

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 13:37

Hihihi Fayette draait gewoon de regels om, eerst keihard rennen en dan pas instappen Haha!

De wei is niet ideaal, maar ik heb het ook weleens in de blub moeten doen bij gebrek aan beter.
Verschil daarbij was wel dat ik ook nog eens 10 meter meegetrokken werd op mijn buik *Par draaide het in het begin ook om Haha! *

Jeannet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 19:57

Mooie tinker!! *LOL* .. Whhaha die had zeker energie teveel Knipoog echt lieff!

Maaikelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:39

Ik snap wel dat je haar na een paar maanden stilgestaan te hebben, niet meteen aan het werk wilt zetten.. maar dat kan toch ook zonder longeersingel??? Tong uitsteken