erg mooie fotos wel veel maar is de moeite waard..

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nikitah86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 16:12

Ontzettend mooi paard!
de rest is al gezegd!

Sabientjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 16:29

Rowanlover schreef:
nou dan leg ik het wel even goed uit...
ze was anderhalve week geleden gekapt haar hoeven en die waren wat te kort gekapt dus daar had ze wat last van ze heeft hierdoor stil gestaan maar dat was na 3 dagen al weer voorbij en heb nou een paar keer gelongeerd en gekeken of het goed ging enzo en ze liep echt heel keurig nergens last van dus..en toen was ik vandaag gaan rijden toen dacht ik eerst ik niet springen maar ze liep gewoon erg normaal en het was ook eigelijk alweer sinds een halve week enzo weg en had ook gelongeerd enzo dus..opzich is het niet zo een ramp want het is niet zomaar de dag naardat het voorbij is...
maarja, ieder zijn eigen mening
en van de hindernis ik weet het hij lijkt erg dun maar er liggen van voren erg dikke bezems voor die je erg goed kunt zien dus dat was echt geen probleem...

groetjes,rowanlover

Dit is echt niet in ander halve weekover hoor....
Heb dit met een paar paarden meegemaakt maar daar hebben ze wel een tijdje last van hoor Verward

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 17:17

Sorry maar ik vind het niet zulke mooie foto's.Wat jij 'mooi strekken'
noemt dat vind ik niet echt mooi strekken.En dat heeft niks met smaak te maken.Het paard is erg gespannen en drukt zijn rug weg op deze 'strekfoto's'.
Je kunt hem beter eerst ontspannen nageeflijk rijden dan met zijn neus in de wind te gaan 'strekken'.
Je hebt wel een leuk paard maar er moet wel wat aan gesleuteld worden.
Succes ermee!!

Sabientjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 17:24

kadans16 schreef:
noemt dat vind ik niet echt mooi strekken.En dat heeft niks met smaak te maken.Het paard is erg gespannen en drukt zijn rug weg op deze 'strekfoto's'.
Je kunt hem beter eerst ontspannen nageeflijk rijden dan met zijn neus in de wind te gaan 'strekken'.
Succes ermee!!

Amen

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 17:32

kadans16 schreef:
Je kunt hem beter eerst ontspannen nageeflijk rijden dan met zijn neus in de wind te gaan 'strekk en'.
Succes ermee!!

daar ben ik het helemaal mee eens

Fionaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 22:24

Heey lieverd! WAt een leuke foto's! Ik vind ze echt super mooi geworden.. alleen ik had er niet bij gehoeven hoor Knipoog Die foto's in het bos vind ik super en die laatste foto Lovers

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 22:33

Hbe ik jullie nou een paar weken terug bij Manege/stal Bergamo gezien???
Kan dat??

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 22:43

ik vraag niet om dit gezeik man
als ik wist hoe ik dit topic moes sluite had ik het zo gedaan want dis echt gelul hoe ik mijn paardje rij moet ik weten maar vraag tog reactie om het paardje wat jullie daar van vinde te dik of zo ...maarjah

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 22:44

BailyKarlos schreef:
Hbe ik jullie nou een paar weken terug bij Manege/stal Bergamo gezien???
Kan dat??

dat kan best kloppen was het heel toevallig op een zaterdag??

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 22:46

kadans16 schreef:
Succes ermee!!

ik kan er niks aan doen misschien klopt het wel een beetje maar ze was toen heel gespannen hele tijd bokken enzo dus daar liet ik haar ook gewoon een beetje uitrenne ...maarjah...

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 22:50

Ziet er al stukke beter uit dan eerst!

Dat witte staat haar heel mooi en wie kan er zo mooi vlechten Bloos! .ik ben donderdag trouwens bijna van vosje gevallen heel vaak Bloos!

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 22:52

hahaha laura lekker van vosje gevallen:P:P grappig maarjah vriendin van mij kan zo mooi vlechten robin zit ook ergens op een foto erop

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 23:24

Zo mooi vlecht ik toch niet hoor!!! Het zijn hele leuke foto's geworden hoor Rowanlover en Trivette is een heel mooi paardje!!! Nog veel plezier met haar!

Groetjes van Unikalover

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 23:28

ja,jij vind het een mooi paardje schat ik ook wel maar ik denk dat ik dit topic maar probeer te sluite ofzo want heb geen zin in deze poedersuiker

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 23:29

neej neej geen poedersuiker reacties maar K*treacties

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 02:09

nou vind je dit nu allemaal niet een beetje overdreven. als je niet wilt dat er geen commentaar word gegeven op andere dingen en dat je alleen reacties wil krijgen over je paard dan moet je dat in het begin vermelden. en niet later zeggen. maar wij bedoelen het helemaal niet verkeerd. dus niet alles verkeerd opvatten.

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 02:14

Rowanlover schreef:
en van de hindernis ik weet het hij lijkt erg dun maar er liggen van voren erg dikke bezems voor die je erg goed kunt zien dus dat was echt geen probleem...

groetjes,rowanlover

en dan nog even over die hindernis.. een paard moet kunnen zien hoe hoog dat ie moet springen dus die bezems die helpen helemaal niks.. die liggen op de grond maar je hebt die balk wel wat hoger liggen dan de bezems maar ja probeer de volgende keer wat dikkere balken te gebruiken. maar je moet het helemaal zelf weten.

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 02:25

Rowanlover schreef:
ja,jij vind het een mooi paardje schat ik ook wel maar ik denk dat ik dit topic maar probeer te sluite ofzo want heb geen zin in deze poedersuikerreacties

hmzz sorry denk dat we je alleen maar proberen te helpen maar zeg wel niks meer in je topics

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 03:33

nee dat kunnen we beter maar niet meer doen..
wil wel een kwijt dat die peeskappen er ook voor achter zijn, dan hebben ze drie klittebandsluiting en zijn ze iets ander van vorm als die van voor..
ik gebruik ze soms ook wel eens..

Rowanlover.. Je kan soms (minder leuke) reacties verwachten
Je kunt erop reageren zoals jij dat doen
maar je kunt er ook op bouwen, deze mensen bedoelen het echt niet om je af te kraken hoor..

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 03:43

mooie kleur vacht heeft dit paardje, de rest is al gezegd.

Waarom dienen eigenlijk de beschermers om de achterbenen, en dan met name dat stuk om de kogels? heb dit nog nooit zo gezien namelijk.
Nu lijken het dezelfde als voor maar dan wat maten groter.

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 08:20

Niet alle reacties hoeven positief te zijn. Commentaar mág.
Maar houden we het wel een beetje leuk? >;)

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 08:21

je wilt veel reacties, je krijgt ze, wil je ze niet Verward Je krijgt goed bedoelde tips van je mede-bokkers en zomaar sluiten is niet mogelijk. Als jou het commentaar niet aanstaat moet je niet meer in je topic kijken of nooit meer een HAW-topic openene wan negatief en positief commentaar krijg je altijd wel. Daar moet je tegenkunnen!

Zelf vind ik dat je gewoon stom bezig bent met dit paard.. Hij loopt totaal niet ontspannen, rug weggedrakut, jij zet je handen vast en zit tegen de beweging bij het springen en laat je handen niet meekomen. Verder is de sprong ronduit gevaarlijk [en dat de bezems ervoor liggen maakt niets uit, die dunne kijk hij niet zien en daar moettie overheen!] maar daar kom je wel achter als hij een keertje de balk eraf tikt en die stok komt mee tussen zijn ahcterbenen, k denk dat je dan niet blij bent. Als dit de eerste keer is dat je hem weer rijd sinds hij kreupel is geweest vind ik het ook dom om 2 [!!!] andere vriendinnen erop te laten enhet is ook al niet jouw paard, dus wat moet de eigenaar hier van vinden? Verder m oet er nog veel aan je houding en zit gesleuteld worden, misshcien is privéles wel handig!

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 08:31

Leuke foto's maar wat ik niet snap is dat je gaat springen als ie net kreupel is geweest. kun je beter dan even mee wachten

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 10:46

patsur schreef:
je wilt veel reacties, je krijgt ze, wil je ze niet Verward Je krijgt goed bedoelde tips van je mede-bokkers en zomaar sluiten is niet mogelijk. Als jou het commentaar niet aanstaat moet je niet meer in je topic kijken of nooit meer een HAW-topic openene wan negatief en positief commentaar krijg je altijd wel. Daar moet je tegenkunnen!

Zelf vind ik dat je gewoon stom bezig bent met dit paard.. Hij loopt totaal niet ontspannen, rug weggedrakut, jij zet je handen vast en zit tegen de beweging bij het springen en laat je handen niet meekomen. Verder is de sprong ronduit gevaarlijk [en dat de bezems ervoor liggen maakt niets uit, die dunne kijk hij niet zien en daar moettie overheen!] maar daar kom je wel achter als hij een keertje de balk eraf tikt en die stok komt mee tussen zijn ahcterbenen, k denk dat je dan niet blij bent. Als dit de eerste keer is dat je hem weer rijd sinds hij kreupel is geweest vind ik het ook dom om 2 [!!!] andere vriendinnen erop te laten enhet is ook al niet jouw paard, dus wat moet de eigenaar hier van vinden? Verder m oet er nog veel aan je houding en zit gesleuteld worden, misshcien is privéles wel handig!

Hier ben ik het eigenlijk helemaal mee eens...je zou dit wel weer als een aanval opvatten maar doe er wat mee we proberen alleen maar te helpen!

MeiaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 11:31

De commentaren hier zijn zijn wel de waarheid...of je dit nu leuk vind of niet...