Brown Sugar @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 16:44

lindatje schreef:
Heb je sporen om? Zo ja, dan zit je de pony wel vaak te prikken vind ik (zie oa. laatste foto). Probeer je tenen meer naar binnen te draaien.

heey meid leuke pony hoor. En idd moet je meer je tenen naar voren laten wijzen.(gebeurt mij ook wel eens hoor) en meer soms wat rechter gaan zitten(en probeer daarbij ook eens meer vooruit te kijken Knipoog )
dat waren een paar tips.....Groetjes Je weet wel wie Vingers aflikken

Tinkebel

Re: Brown Sugar @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 16:52

leuke foto's
dat setje staan 'm meer dan goed Haha!

Whisperke

Re: Brown Sugar @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 09:37

Ik heb al hard geoefent en het begint wat beter te worden er zijn tijden dan gaat het helemaal niet en er zijn tijden dan gaat het redelijk.
Deze foto's zijn dan ook van een hele tijd geleden, maar als er nieuwe foto's zijn dan zet ik ze er wel op!! En dan met dat prikken van die sporen dat valt denk ik wel mee toen ik daar pas op reed moest ik de sporen gewoon gebruiken omdat ie anders niet doorliep. En als ik dat echt zo erg deed dan had ik allang vliegles gehad denk ik Bloos
Maar evengoed bedankt nogmaals voor de tips. Waar de gespannen zit van komt ben ik ook achter maar zo gauw ik in mijn bovenlijf ontspan lijk ik net een zakaardappelen maar ik probeer er wel aan te werken!!!