Tja het kan niet altijd goed gaan ...

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 11:56

Bedankt voor de positieve commentaar
Inderdaad dat zegt mijn lesgeefster ook altijd "zet u overdreven recht en dan zit je goed " Haha! Tong uitsteken

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 12:20

Mooie foto's hoor! Montana ziet er goed uit . Het commentaar is al gegeven, dus ik heb er niets meer aan toe te voegen Lachen.

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 12:24

Het ziet er helemaal niet zo slecht uit hoor! Ook je houding is best goed, er zijn zoveel mensen die wel eens naar voren of naar achteren kantelen. Altijd maar kaarsrecht zitten, lukt mij ook niet Knipoog

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 14:44

Leuke combi hoor en je geeft zelf al aan waar je nog aan wil werken OK dan!

Cassielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:50

ik wil dat setje!!! echt gaaf en ook een leuke pony!!!

SandraR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 12:44

Ik vind het echt een gave pony!!! EN ik vind dat jij juist goed zit!! Wou dat ik zo op het paard zat:P. En jij zegt dat jij op die ene foto zo ver naar achtere zit... Maar kan dat niet zijn omdat je daar aan het doorzitten bent???Want als ik moet doorzitten dan zit ik automatich iets naar achteren. Heb geprobeert rechtopper te zitten, maar dan stok ik veel meer en dan irriteer ik de pony.. Dus ik weet niet..

Maar ik vind het er echt top uit zien!!! Hoe oud is die pony ( ziet er nog niet zo oud uit)

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 19:23

paardentrut schreef:
Ik vind het echt een gave pony!!! EN ik vind dat jij juist goed zit!! Wou dat ik zo op het paard zat:P. En jij zegt dat jij op die ene foto zo ver naar achtere zit... Maar kan dat niet zijn omdat je daar aan het doorzitten bent???Want als ik moet doorzitten dan zit ik automatich iets naar achteren. Heb geprobeert rechtopper te zitten, maar dan stok ik veel meer en dan irriteer ik de pony.. Dus ik weet niet..

Maar ik vind het er echt top uit zien!!! Hoe oud is die pony ( ziet er nog niet zo oud uit)

Montana wordt in maart 5 jaar