En hem kopen omdat je het mooi vind staan vind ik ook fout..

Ik denk niet dat je zo je probleem verhelpt..
Je kan beter les nemen of een andere manier zoeken om hem wel aan te kunnen.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

) Sjonniej schreef:owhjeej.... Bokt ziet een Mexicaanse neusriem en slaat al lichtelijk op hol. Na grondige inspectie wordt er ook nog een pessoabit gesignaleert; nu komen er min. 5 pagina's en het eindigd met een slotje!
Hafgirl; Als jij deze spullen hebt op aanraden van je instructrice, maak je niet druk.... Er zijn meerdere wegen naar Roma en als jouw manier de foute is kom je daar vanzelf achter!
Steffie89 schreef:Sorry, maar jullie kennen die haflinger helemaal niet, en gaan jullie er mee bemoeien. Kom op zeg, hier kan je niet zo lang als je wil over disuceren maar iedereen heeft een eigen mening.
En ga alsjeblieft niet met een hackamore rijden, je kan er zijn neus mee breken!
Probeer goede les te zoeken, mijn fjord is ook erg snel, doet ook lekker waar die zin in heeft, maar zonder goede les kom je nergens. Misschien een ander bitje proberen ipv enkelgebroken, bv een dubbelgebroken watertrens.
En over de mexicaan je moet je neusriem 1 gatje naar beneden doen, want die goude rondjes moeten onder zijn kraakbeen zitten (als het kraakbeen heet)
Sjonniej schreef:owhjeej.... Bokt ziet een Mexicaanse neusriem en slaat al lichtelijk op hol. Na grondige inspectie wordt er ook nog een pessoabit gesignaleert; nu komen er min. 5 pagina's en het eindigd met een slotje!
Hafgirl; Als jij deze spullen hebt op aanraden van je instructrice, maak je niet druk.... Er zijn meerdere wegen naar Roma en als jouw manier de foute is kom je daar vanzelf achter!
lailapri schreef:ken jij die haf wel dan omdat jij ook even zomaar meediscuseerd....
Steffie89 schreef:Om mijn god! Ik discuseer niet, ik zeg alleen dat ik het raar vind dat jullie zoveel commetaar geven over een mexicaan en een pessoa-bit.
En nee, ik ken deze haf niet.
Ga jij eens bij een springwedstijd kijken, word je dan ook gek als er iemand in het parcour komt met een pessoa?