Handelspony's @ wOrk

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 12:02

Ziet er leuk uit hoor ! Lachen
Alleen een deken Verward niet echt verstandig maar ja als die meneer zegt dat hij om moet blijven dan zal het wel moeten he Verward

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 12:34

alsje voortaan de deken aan de voorkant los maakt en b.v over je bene of onnder je zweetblad vastmaakt is er geen probleem toch?
en over die neusriem ik rij ook zonder vindt het fijenr en mooier maar ik rijd ook western dan.
mooie ponys.

Olevalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 20:19

damn.. jullie willen niet weten wat ik allmaal denk.. maar niet goed iig

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 12:40

hey anouska hebben wij toen voor gekeken .. kvind het een leuk paardje maarja idd. die deken...

Pff volgens mij was anja er zeker niet bij dat jullie aan het rijden was want die had dat vast niet goed gekeurt//

4leafclover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 13:16

Waar is de balk op de 2e spring foto? Haha!

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:16

Olevalover schreef:
damn.. jullie willen niet weten wat ik allmaal denk.. maar niet goed iig

kan het raden, volgens mij denken we aardig hetzelfde

sorry moet het kwijt: die lange jas, geeeeen smoel.

niet veilig, dat is toch niks....

4leafclover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:27

Kimmie_girl schreef:
hey anouska hebben wij toen voor gekeken .. kvind het een leuk paardje maarja idd. die deken...

Pff volgens mij was anja er zeker niet bij dat jullie aan het rijden was want die had dat vast niet goed gekeurt//

Dus normaal rijden ze zonder een vaste deken onder het zadel en met neusriem en geen springen met een jong paard?

mohock

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:44

Leuke pony die hackney! alleen aan het voorbeentje zie je eigenlijk dat het een hackney is. Enne... met wat voor een hoofdstel of jas je ook rijdt: zolang je pony er geen last van heeft maakt dat toch niet uit?

en ff offtopic:
Bon_Jovi schreef:
Het gaat niet om hoe het staat, maar dat is veel beter.
dan zit die mond dicht en kan je z'n/haar mondhoeken niet kapottrekken.
bij ons op de manege hebben we er een gehad met doorgescheurde mondhoeken omdat die ook geen neusriem+sperriem had.

Stoom uit je oren Stoom uit je oren
Dan zou ik toch maar nog een keer bedenken waar het fout gaat!
Neusriem is niet nodig, is enkel voor de ruiter met harde hand zodat de mond dicht blijft. Met een zachte hand blijft de mond namelijk automatisch dicht en krijg je geen "doorgescheurde"mondhoeken !
En liever geen neusriem dan een te strakke! Probeer maar een te slikken met je kaken op elkaar geklemd... lekker he? Vind je het gek dat sommige paarden zo gaan kwijlen? Dus niet schuimen maar van die lange dunne draden? ze krijgen het niet doorgeslikt.

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 16:24

Heb je de deken onder het zadel?
dat heb ik nog nooit gezien schuurt dat niet?
Lijken me wel leuke pony's OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 16:26

Leuk paard die vos. Deken meot idnerdaad echt af na het warmrijden en anders meot je hem een uitrijdeken opdoen en geen gewone deken. Die neusriem, waarom zou ie er persé om moeten? Gaat toch prima zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 17:53

Als ik een pony ga kopen en ik zie er zulke meisjes op rijden zou ik gelijk afhaken. Niet echt bevordelijk voor de verkoop wat jullie nu doen !

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:05

Leuke pony's! Vooral die schimmel
Bloos

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 19:59

Nou ShannaY ik wou net het zelfde zeggen: Geen mooie verkoop foto's. Als je dan fotos gaat maken doe je het volgens mij móóier dan anders, niet andersom. Ben het aardig met al het commentaar eens.En die neusriem??? Is wél nodig, bij western rijden is de teugelvoering toch niet te vergelijken??? Of spoor ik nu niet?

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 23:20

iepsel schreef:
Nou ShannaY ik wou net het zelfde zeggen: Geen mooie verkoop foto's. Als je dan fotos gaat maken doe je het volgens mij móóier dan anders, niet andersom. Ben het aardig met al het commentaar eens.En die neusriem??? Is wél nodig, bij western rijden is de teugelvoering toch niet te vergelijken??? Of spoor ik nu niet?

je spoort Knipoog

Ik vind het zooitje er onverzorgd uitzien. Voor verkoopfoto's zien de paarden er meestal tiptop uit, alsof ze naar een wedstrijd gaan, netjes geknot, in wit setje, netjes gepoetst, ruiters zien er netjes uit en het tuig ziet er goed uit. Bij geen van deze foto's zie je dat! Verder vind ik jullie houdingen ook niet al te best en die deken ONDER het zadel ziet er ook niet al te best uit. Hij zit aan de voorkant vast en dat belemmert de beweging van het paard enorm. Als je nou perse met deken moet rijden, koop dan een deken die bedoeld is voor onder het zadel, een uitrijdeken zonder zadeluitsparing. Ziet er een stuk netter uit en nog lekkerder voor je paard ook! En over die schimmel, tja dat de neusriem niet paste is een prachtig ecxuus, maar als eigenaar van een handelsstal zal hij vast nog wel een andere neusriem hebben liggen! En dat het leuk staat is onzin, wat gaat er nou eerst? De toestand van het paard of het uiterlijk vertoon? De bak ziet er wèl supergoed uit

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 08:41

Ik vind het net zo een plaatje uit de penny van vroeger: Noem de 10 fouten! Denk dat ik een aardig eind zou komen.

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 08:52

Sorry ik mis de ontspanning. En vind dat die hackney aardig in zijn mond word gezeten. (op een foto dan) Probeer op je benen te rijden en je zit en al helemaal bij een jong paard. Hand voor en nergens anders. Met die deken om zou ik niet springen en zou wel een neusriem eraan doen en al helemaal bij een jong paard. een jong paard probeerd uit, spert zijn mond open en trekt, of kan zijn tong over het bit gooien.. Zelf zou ik er een neusrien en een sperriem aan doen Lachen

love_britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 09:04

mooie paardjes!!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 12:39

Suzanne vd schreef:
Dus normaal rijden ze zonder een vaste deken onder het zadel en met neusriem en geen springen met een jong paard?

ja ze rijden dan met cap , geen deken hoofdstel met neusriem en alles netjes verzorgt Scheve mond

maar dit sorry goeie reclame voor die stal NOT

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 14:06

Om te zien vind ik het allebei mooie paardjes! Vooral de Hackney!

Maar ik mis een hele hoop ontspanning. Ik heb het idee dat jullie amper hebben losgereden voor jullie te foto's gingen maken, het zijn niet bepaald foto's die de verkoop stimuleren.

Ook heb ik nog een erg subjectieve opmerking. Volgens mij vinden jullie hip gekleed op de foto staan belangrijker dan veilig gekleed te paard zitten. Jas is te lang en het woordje cap wil ik toch even noemen.