Ik ben het volkomen eens met Frank Je zou ook touwtjes kunnen proberen, dat wil ook helpen
Kylan
Geplaatst: 01-01-05 19:42
Ik heb dat ook, die vreselijke tenen. Hier een illustratieve foto voor als mn tenen weer raar doen... Bij mij hielpen schuine blokjes niet.Maar nu heb ik les van iemand die er altijd op let en het heel vaak zegt. En als ik zelf rij staat er meestal wel iemand langs de bakrand, dan vraag ik gewoon of die het wil zeggen als het weer fout gaat... Bij mij is het beter geworden sinds ik mijn knie verder naar beneden schuif, bekken meer kantel en dan niet extreem je hakken naar beneden drukken, maar proberen je knieeen naar beneden te doen. Wel opletten dat je rechtop blijft zitten, maar om je tenen te veranderen moet je je hele beenligging aanpassen.
schanul
Geplaatst: 02-01-05 15:09
Ik had ook schuine beugelblokjes en die hielpen bij mij ook niet. Nu heb ik bij mijn nieuwe zadel beugels gekregen waarbij de bovenkant waar de beugelriem doorheen gaat gedraaid kan worden. Zo blijven de riemen glad tegen je zadel hangen en zit je voet mooi recht in de beugel!! Bij die van mij is de onderkant ook nog beweeglijk waardoor je ook nog makkelijker je hak naar beneden kunt uitdrukken.. Echt super vind ik het rijden. Misschien is dat een idee??!!