Gaaf dekje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pellie"]
Ik was een beetje teleurgesteld omdat ik aan voorgaande topics heb gezien dat Salmiak ook zónder zo mooi kan lopen!
[/quote]
Klopt! Ik rij ook zélden met slof. Maar de andere paardjes in de bak waren ook redelijk heet, omdat ze met vuurwerk bezig waren. Dus heb ik hem voor de zeker even om gedaan. Zoals je ziet hangt hij gewoon los
[quote="Toeties schreef:gaaf hoor die tinker!! hoe hoog is hij wel niet??
maar hoezo die gilletjes?? wanneer gilt hij dan? en waarom? haha dat lijkt me heel gek

Maf beest
) Maar het was echt; die kop dr op en gillen
Die jury kwam niet maar bij 
Pellie"]
mensen die zeuren over de opmerkingen over de slof; lees de reden even en het antwoord daarophet is verder klaar.
gosh, jammer dat hij zo ver weg woont. als ik ooit eens in de buurt ben moet ik echt eens langs komen wippen.
[/quote]
Toppie! Moet je zeker doen!
[quote="RussischTac schreef:wat een gezeur over die slof, ik heb hem vandaag ook omgedaan om dezelfde reden als haar ( die idioten ook met dat vuurwerk ) maar word goed gebruikt door haar, k zag er laatst 1 rijden op ene fjord met een slof het snee gewoon helemaal in ze borst dat is pas slecht gebruik, hoe zei hem heeft is goed!
En jah die sporen,, ach heb ik nikx op aan te merken het is een momentopname
Groetjes Linda