Mijn knappe 5 jarige aan het werk in het caramel.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 18:17

Hahahah daar zat ik al op te wachten
Dravers rouleren

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 18:22

had niet verwacht dat het een draver is Haha! Zijn koppie is echt geweldig!!!!!! Haha! *LOL* OK dan!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:19

Haha! Nagelbijten / Gniffelen ....heel dravend bokt voelt zich nu trots Ilse Knipoog !Het blijft een geweldig lekker paard en Ramiro Z is er niets bij natuurlijk Haha! !

ps,wanneer gaan we eens saampies naar het strand Haha! Knipoog Jij in Camel ik in Rood Knipoog?

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:24

Leuk setje is het
hij is echt mooi Lovers
leuke foto's ziet er goed uit

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 19:56

Zo, dat wordt wel even een hoop posts beantwoorden zeg Haha! .

Tornadotje; we staan op de Arckelhoeve in Poeldijk. Kwamen die koliekaanvallen door de Voortstede?

Jurga; met mijn kanjer gaat het de laatste tijd ontzettend goed! Hij kan nu eindelijk zijn ritme vinden in de arbeidsdraf, en dat maakt het voor mij ook een stuk prettiger rijden.
Van zijn heup heeft hij weinig tot geen last van, ik denk ook dat dat komt doordat we nu op een andere manier 'trainen'.

Wkoekoek; ja prachtig toch? Tong uitsteken Ik denk dat het door de lichtval en de beweging komt, iig iets aparts Haha!

Paddie; tuurlijk! Alleen ben ik geen held met springen Bloos

QuijoSavan; waarom niet? Wat is het verschil tussen een 5 of een 10 jarig paard? En elk jaar scheren? Dat is absoluut een fabeltje, als ik hem volgend jaar wat eerder onder een dikkere deken zet blijft die wintervacht (hopelijk) ook weg.

Larish; je hebt wel een beetje gelijk hoor, hij vind veel dingen nog moeilijk en valt dus af en toe nog wel op de voorhand. Komt goed Lachen

meiske16; de foto's zijn echt een moment opname, want het is zo dat Racer veel verschillende (nog) halshouding heeft, zo kan hij van voor naar achter de loodlijn gaan, het is voor hem nog even uitvinden waar de middenweg zit.

myracara; Racer is een Estanza x Heir to Crown, een draver dus. Overigens wel onzettend leuk om te horen dat mensen dat er niet uithalen, hebben we saampies toch goed werk verricht Lovers .

ruitje: haha dat is nou ook weer overdreven hoor Bloos , wacht maar tot volgend jaar, ik gok dat het dan nóg beter gaat als hij zo doorgaat als nu. Het is zeker een lekker paard, behalve als hij weer eens een knoopje van een voorbijgaande jas afbijt Schijnheilig
Naar het strand kan altijd, geef maar een gil als je eens tijd hebt Haha! . Oh, enne ik heb nog wel meer setjes hoor.. Knipoog

En de rest; dankjulliewel!!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:00

Heb jij meer setjes Go jij! Go jij! (alsof ik dat niet wist Haha! ) .....Trouwens,als hij je knopen afbijt kan je die er ook in kleur opzetten,als je dan rijd met het caramel setje kan je met caramel knopen op je jas maken >;)

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 20:02

*LOL*
Het is wel een idee ja.. maar of de andere mensen waar hij wel eens knopen van af gebeten heeft ook mee willen doen.. dat betwijfel ik Haha!

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:05

wkoekoek schreef:
:= Het is een draver Haha!

Ik was al aant denken Haha!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 21:43

Ilse schreef:
QuijoSavan; waarom niet? Wat is het verschil tussen een 5 of een 10 jarig paard? En elk jaar scheren? Dat is absoluut een fabeltje, als ik hem volgend jaar wat eerder onder een dikkere deken zet blijft die wintervacht (hopelijk) ook weg.

O nee okee, dan hebben ze me het verkeerd aangeleerd!
Veel suc6 verder!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 00:21

Bedankt voor je antwoord! Veel succes verder met je knappe man!

SuzanneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 09:16

ik wil niet de manege de schuld geven. Maar sinds ik op mn nieuwe stal sta is er niets meer gebeurd. Ik heb er 9 maanden gestaan, 10 keer koliek!!! de betere omgeving doet volgens mij wonderen. Het belangrjikste is dat je paard lekker in zijn vel zit op een bepaalde stal..

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 10:25

leuk beesiej hoor Haha!:D

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/32363/incoming/rees4(1).jpg[/img]

Dees is suppah Haha!
Kijk dat achterbeengebruik Knipoog

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 11:23

Zo die is voooruit gegaan, vooral als je het ziet op die foto hierboven.
Alleen jammer want het lijkt dat je naar voren leunt?

Voor de rest, Draver's zijn heel veelzijdig dat zie je hier maar weer Knipoog

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 15:25

Hij weet in elk geval hoe hij zijn achterhand moet gebruiken, toch? Knipoog

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 17:26

Dat weet hij zeker! Zo is er iig niets te zien dat er daar wat miszit, dus ik hoop voor je dat het zo goed blijft gaan! (Ik blijf trouwens kijken naar je setje, geweldige kleur op bruin!)

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 11:08

Leuke foto's! foto 6 vink mooi *LOL*

Indrapaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 00:41

Dravers zijn geweldig! Indra wordt vaak ingeschat als deels draver en deels quarter, ze heeft een flinke kont zeg maar, hihi! Maar een heerlijk pittig beestje. Helaas heb ik op het moment te weinig tijd voor d'r, maar morgen begint mijn bijrijdster. Kan ze weer lekker aan het werk, daar voelt ze zich heerlijk bij.
Indra is trouwens een merrie van bijna veertien jaar. Ze heeft op haar tweede kwalificatie gelopen, en kwam daar prima uit. Jammer genoeg is ze toen ziek geworden, en hebben ze te lang doorgetraind. Ze zijn daarna met haar gestopt, ik heb haar gekocht toen ze zeven was. De fokkers hadden haar al vier jaar niet gezien, en zij vertelden dat ze enorm gegroeid is in die jaartjes. Ze heeft dus nooit gekoerst, maar vergeet dat soms. Het blijft een racemonstertje met turbo-injectie!
En WKoekoek: leuk je hier weer tegen te komen! Alles goed?

Jeannet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 01:21

Heejj! Mooi paardje!
staat ie op arckelhoeve? Bloos ..
als dat zo is.. herkende het aan de bak Tong uitsteken