vinden jullie het verandert?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 17:54

Veel verbetering is er niet gekomen.
Net zoals de rest ook al zegt:
Je zit ietsjes rechter op
Je neusriem zit verkeerd
Cap is eigen verantwoordelijkheid.
Je benen ietsjes rechter maar die kun je nog wel wat verder naar achteren leggen.
En ga hem idd eens met bijzet longeren komt er een mooiere hals op.
Kijkt nu nog meer sterren, wat waarschijnlijk wel beter wordt door met bijzet te longeren.
En je hebt je handen vrij laag. (maar daar ga ik verder niet over zeuren heb ik zelf ook wel eens last van.. Bloos )

Groetjes

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 17:55

v0sj schreef:
Een cap vergeet je niet!

Ow jawel hoor. Die kun je best vergeten. Misschien geld dat voor jou niet maar ik ken een heel aantal kinders op de manege die dan in het midden van de bak met paard klaar staan om op te stappen zonder dat ze in de gaten hebben dat ze hun cap vergeten zijn. Als je ze dan vraagt waar is je cap? Dan staan ze echt verbaast te kijken van: Owja! Haha!

En ookal was het niet een kwestie van vergeten, het blijft haar eigen verantwoordelijkheid.

Nog even een aanvulling op mijn vorige reactie. Neem les. Daar kun je zo ontzettend veel van leren en dan komen jij en je paard ook wat verder want ik heb nu het idee dat er nog niet veel verandert is in die tijd.
Succes ermee Lachen

anja88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:05

als ik jou was zou ik gewoon es goed les nemen!

lotjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:19

in je houding is er meer verandering mare in het paard niet

Tahnee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:30

ik vind het wel een leuk paardje! maar moet dikkere nek krijgen:o
longeren met bijzet indd Haha!
je zit rechter.. Les nemen
Verder vind ik het wel goed hoor komt vanzelf wel allemaal

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 23:07

zet je handen niet teveel vast..en je benen niet tever naar voren... en niet tever je voet door de beugel..als je daar op let is het toppiej!..
leuk paardje hor Knipoog

Lovertje28

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 12:17

Die man wil haar niet naar een manege laten gaan omdat hij dat gevaarlijk vindt, is het eigenlijk ook wel want Ramona kent haast niks en schrikt dus van alles

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 12:36

Gek he? Het is een jong paard... Zo leert dat beest NOOIT iets. Blijft ie altijd bang voor alles... En hebben jullie straks een verkl**t paard op de koop toe.

Shetfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 12:45

Tsja, als ze niet naar de manege mag.... Misschien kan je aan een ervaren iemand vragen om een paar keer te helpen met verkeersmak maken enzo. Ga gewoon elke dag iets geks doen, zet een stoel in de wei, pek een paraplu, rijd een keertje met een auto langs, laat gekke geluiden horen. Zo leert ze snel dat de meeste dingen niet gevaarlijk zijn.

En over je houding: Ik vind dat je het lijkt of je er een beetje krampachtig opzit. Misschien helpt het om een keer zonder zadel te rijden, zodat je soepel met de beweging leert meegaan. Hoop dat je er iets aan hebt, heel veel succes iig! Lachen

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 13:08

Mmh je houding is wel verbeterd hoor Knipoog . Enne ik zie jou nergens aan de teugels trekken wat je ook zo vaak weer wel ziet!
Ik denk alleen dat je paard qua bouw moeilijk te rijden is voor je, het is een echte "sterrekijker": een beetje holle bovenhals, het paard kijkt de heel tijd omhoog en gebruikt daarmee de rug niet goed.
Om dit paard "juist" te laten werken en een betere bespiering te kweken zou voorwaarts/neerwaarts rijden en longeren daarom heel goed zijn. Heb je misschien geen ervaren vriendin die daarmee kan komen helpen? Of misschien een instructeur aan huis (als dat betaalbaar is voor jou of miss wil de eigenaar v t paard bijdragen?)?

AL_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 14:20

Ligt het aan mij, of reed je 'eerst' met een halster over het hoofdstel?

Karnaval

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 16:47

ik zie ook niet echt veel verandering? Verward neem anders les..het is leuk (vind ik ) en je leert ervan!! Cool