Prins @ work (weinig foto's)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 13:33

Erg leuk paard hoor ! Haha!
Loopt ook erg leuk , Lachen

Chello0w

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 13:48

Leuk paardje hoor! Lachen
Je woont niet ver van me vandaan, en zit op de zelfde school haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 18:18

Hallo...

Ik rij idd met een Pelhamstang en geen stang en trens.
Dit komt omdat hij niet te rijden is met een gewoon trensje...
Ik vind dit zelf ook echt heel jammer, maar ik wil niet dat er dan ongelukkken komen ofso..! Wat hij namelijk doet is het bit vast pakken ze hoofd zo hoog mogelijk in de lucht gooien en dan gaan rennen. Je bent dus totaal de "macht over het stuur kwijt" aangezien ik bij de stal waar hij staat geen bak heb, ga ik buiten dus al helemaal niet met een trensje rijden. En in de bak waar er inprincipe weinig kan gebeuren ook niet, omdat hij wel een hengst is. Mocht hij "stuurloos" worden en er loopt een merrie in de bak... Verward ( Hij is denk ik in Spanje al met stang ingereden dat hij er niet op reageerd ofso Verward )Tsja... dus vandaar dat bitje echt zonde idd maar ik gebruik hem gewoon zo zacht mogelijk dus ik hoop dat hij dr niet al te veel last van heeft Schijnheilig Nou dat weten jullie ook weer Knipoog

Doei doei... Ilona & Prins.. Lachen

Oja...Bijna vergeten!! Welk niveau Prins doet.. Ik rij geen wedstrijden ofso maar Prins is in Spanje helemaal spaans beleerd. Hij kan alle zijgangen, passage, piroettes, spaanse pas. Ik probeer hem te piaffe ook nog bij te brengen Vingers aflikken maar of dat gaat lukken... Verward haha...
( ik doe al deze dingen met hem omdat ik vaak naar de spaanse les keek van andere die Agaath Moerman bij ons op stal gaf.. Van dat kijken heb ik een hoop geleerd

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 13:54

op sommige foto's in je profiel heb je wel een gewoon bitje in.. Hoe kan hij dan opeens anders gaan reageren op dat bitje..? Zal vast wel een rede aan vast zitten Lachen

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 14:12

MissDonna schreef:
op sommige foto's in je profiel heb je wel een gewoon bitje in.. Hoe kan hij dan opeens anders gaan reageren op dat bitje..? Zal vast wel een rede aan vast zitten Lachen

denk het ook
maa goed,het is wel een mooi paardje!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 18:11

MissDonna schreef:

klopt dit was voor de foto...want om aan een stang geen teugels te doen staat ook zo raar... *vind ik dan*

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 18:18

Het gespannen idee komt volgens mij omdat je je gewicht iets te ver naar voren hebt liggen. Je zit niet echt om je billen, maar meer op het 'tussenstuk', zeg maar. Je zit dan nog wel rechtop, maar net niet goed in het zadel. Kan aan de foto's liggen natuurlijk, maar dit was mijn idee. Misschien een idee om eens uit te proberen?

EstherSi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:45

wat een super mooi paardje!
ziet er allemaal netjes uit hoor!

Tahnee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:47

heeej,
ziet er leuk uit hoor Haha!
xx tahnee xx