Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
tobilover schreef:Voor degene die het nog niet wisten, hiervoor had Daanboy een welshje waar ze tot de M1 heeft gereden, daar is ze te groot voor geworden en heeft een nieuwe 3 jarige gekocht.
En dit was de eerste keer dus voor Sunday dat hij bereden werd, en voor het eerst dat zij op hem reed
Rowie_lover schreef:ziet er netjes uit zeg. leuk beest! maar waarom hang je zo naar voren???
Vajramani schreef:Aan welke kant je opstapt maakt volgens mij niks uit. Volgens mij is ooit de regel ontstaan om links op te stappen en links van het paard te lopen. Er is nog nooit iemand geweest die mij heeft kunnen uitleggen waarom. Dus bij deze.
Verder vind ik het heel netjes eruit zien. Al zou ik idd de beugels wat korter doen. Heb je net even iets meer grip.
En verder vooral zo door gaan, ziet er goed uit.

Vajramani schreef:Aan welke kant je opstapt maakt volgens mij niks uit. Volgens mij is ooit de regel ontstaan om links op te stappen en links van het paard te lopen. Er is nog nooit iemand geweest die mij heeft kunnen uitleggen waarom. Dus bij deze.
Verder vind ik het heel netjes eruit zien. Al zou ik idd de beugels wat korter doen. Heb je net even iets meer grip.
En verder vooral zo door gaan, ziet er goed uit.
Ania schreef:
Het meisje leunt naar voren om niet boven haar pony uit te torenen, een paard zou kunnen denken dat ie aangevallenword en in verdediging gaan, daarom laat je een paard eerst aan je gewicht wennen en als ie dat accepteerd dan aan je lichaam die hoger is dan hem.
Verder ziet het er heel goed uit!
RoughRebel schreef:Leuk beestje, maar ik zou zoiezo gelijk aanleren om aan de goede kant op te stijgen... Verder vind ik het wel knap van zo'n jong meisje dat ze dat durft!!