Taaclover schreef:Ik vind fjorden niet zo leuk zou ik eerder zeggen, ik haat fjorden vind ik een beetje overdrevn oja kan ook maarja haat was wel korter
beautylover schreef:oja kan ook maarja haat was wel korter maar als je dan net even iets meer typt komt het ook net iets minder hatelijk over
aahhh.. smelt Taco en kelly Die laatste foto is echt mega gaaf Die voorpluk van hem Ziet er lekker uit hoor beetje wazig.. mja de cam was gewoon van slag, van zon mooie fjord
Pasha schreef:aahhh.. smelt Taco en kelly Die laatste foto is echt mega gaaf Die voorpluk van hem Ziet er lekker uit hoor beetje wazig.. mja de cam was gewoon van slag, van zon mooie fjord Nee hoor, het zijn digitale foto´s gemaakt van gewone foto´s Maar ik wilde ze toch even laten zien
ziet er idd wel geod uit.. was je op de laatste foto aan het geld zoeke? haha naja late we het daarmee maar niet over mij hebbe:P
Heey kel mag ik hem niet een keer lenen Maargoed is er eigenlijk al een Taco fanclub??? Zo niet richt ik die bij deze op!
verzorgpony schreef::~ Heey kel mag ik hem niet een keer lenen Maargoed is er eigenlijk al een Taco fanclub??? Zo niet richt ik die bij deze op! www.fjordtaco.tk
ik rijd ook altijd met met mijn hoofd nar beneden,mijn instructrice vraagt altijd of ik al rijk ben?(omdat ik altijd zoek naar geld op de grond!!!???)
Mexx2 schreef:ik rijd ook altijd met met mijn hoofd nar beneden,mijn instructrice vraagt altijd of ik al rijk ben?(omdat ik altijd zoek naar geld op de grond!!!???)Haha, maar als er wat ligt ben ik wel de eerste die het vind