Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
lowara schreef:Ja, het pad lag veel te veel naar achteren,kloptdat het zadel te ver naar voren ligt, komt deels door gezichts bedrog door het dekje, en deels door haaar chubby buik. het zadel ligt namelijk precies op de plek waar die hoort te liggen, de singel zit een handbreedte achter de oksel. Maar ze krijgt zowiezo over 6 maanden een nieuw zadel, want de pasvorm is niet meer wat hij was, maar we willen wachten tot ze weer haar normale buik heeft,anders kunnen we het niet goed passen.

lowara schreef:hihi de pasvorm is niet goed omdat het zadel te smal is bij de schoft. Maar ik laat morgen m'n zus haar even opsingelen, kijken hoe zij hem erop ligt. (er is natuurlijk nooit iemand die mij hier controleert, du sfouten sluipen er door de jaren heen natuurlijk in. Hoe moet het zadel liggen? wat voor andere refentie punten op haar kan ik gebruiken?

lowara schreef:nee!!!!!!!de bak was prima te berijden hoor. ik heb de spring test erop uitgevoerd, deze houdt in, ik sping 1X op en neer, en zie ik mij voetafdruk er duidelijk in, dan is de bak goed. En dat was hij ook. er zaten wel een paar harde plekjes in, maar de rest van de bak was prima begaanbaar, en niet hard. (Dus niet bevroren)