Springen Finale Indoor Kampen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:11

Haha in Kampen!!! Daar ga ik ook elk jaar heen. Alleen dit jaar kwam ik niet evrder als hindernis 2 Bloos Ik ben gekomen waar jouw hindernis 5 staat, toen ben ik er maar uitgegaan Bloos Ik heb wel bijna een keer de zilveren ui gewonnen, net niet door een balk Boos!. Maar ik vind dat het er goed uitziet!!! Bij de pony's hadden ze bij hindernis 6, zo'n hele grote plank eronder staan waar er veel op stopte.

Enne was bij jullie ook de bodem zo slecht??? In de ring valt het af en toe wel mee, maar met losrijden krijg je toch gaten achter de hindernissen. Elk jaar doen er minder ruiters mee, alleen al om die bodem.

littlegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 13:49

hey ziet er heel moeilijk uit
heel netjes!

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 14:00

Kan iemand die meid een goede digi geven of even langs de bak gaan staan met een goede digi? Ze heeft altijd van die mooie concoursen en van die slechte foto's! Knipoog

Ik wil Reddytobias graag op goede foto's zien... kan dat geregeld worden?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 16:50

mobick schreef:
Kan iemand die meid een goede digi geven of even langs de bak gaan staan met een goede digi? Ze heeft altijd van die mooie concoursen en van die slechte foto's! Knipoog

Ik wil Reddytobias graag op goede foto's zien... kan dat geregeld worden?

haha ja sorry!! heb wel wat goede foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Haha! Haha!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 16:56

MissSisa schreef:
Enne was bij jullie ook de bodem zo slecht??? In de ring valt het af en toe wel mee, maar met losrijden krijg je toch gaten achter de hindernissen. Elk jaar doen er minder ruiters mee, alleen al om die bodem.

ja de bodem was egt slecht!!!!!! er zat na die inspringhindernis gewoon n dik gat in de bodem!!!!!!!

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:12

Wauw, zulke foto's wil ik zien! Ziet er goed uit zeg! Wat zal je trots op jezelf zijn!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 23:23

ik vond de bodem eigenlijk wel goed!! inspringen ietje minder, maar ze gingen ook steeds met dat ding eroverheen!!

dankje mobick!!ja ben er eigenlijk ook wel ergens trots op!! ik had nooit egdacht dat ik zo in de paardenwereld zou rollen...ik had van pony's naa rpaarden veel moeilijker verwacht, maar gelukkig kreeg ik 1 paard aangeboden(deze) en later nog een!! daar ben ik toch echt heel erg blij mee!!