Lisje @ springwedstrijd(je)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 12:08

Toushie, dit was de 60 cm rubriek, maar er zaten ook genoeg sprongen van 50 cm tussen hoor... Haha!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 20:19

OK dan! Leuk hóór --> laat maar zien wat tinkies allemaal kunnen Knipoog

Erg om te Kwijl die manen, maar pff ik doe ze toch echt meestal vast want Ziek wordt anders echt af en toe niet goed van dat gewapper om me heen Rolleyes maarja dat moet je er dan misschien voor over hebben om leuke oehs en ahhs te horen Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 21:53

En er wordt hier neit even vermeld wie die bijdrijdster is Schijnheilig *LOL* . Ik dus, haha. Was echt geweldig dat ze spronmg, wel onverwacht. Maar volgende keer zeker gewoion 70 i.p.v dit hamsterparcours Cool .

Lis heeft trouwens een heuse fanclub OK dan! , mn moeder werd vandaag op dr werk door moeder van iemand die op de manege reed gervaagd wie diegene met dat paard was en wat vgoor ras het was en dat ze allemaal die manene zo gaaf vonden en het paard zo mooi OK dan! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:12

Flutterby schreef:
jammer dat de pony op veel stukken voor de hindernis begint te draven.. en persoonlijk heb ik het niet zo op lange manen. Tong uitsteken
maar verder ziet het er wel leuk uit.

Ik liet haar af en toe draven omdat ze dan meer tijd had om rustig te worden voordat ze weer tussen twee kerstbomen door moest. Ze vond het erg spannend en ik wou haar ook graag in de goeie galop zetten voor de bocht (toch aardig gelukt voor een tinker die moeite heeft met de linkergalop ) en haast hadden we niet toch.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 10:37

Wist toch niet of je dat wilde.... Haha!

Ja, mijn top-pony heeft een fanclub!!!! Tong uitsteken

Ben wel benieuwd wat ze doet in de 70 cm.....

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 10:49

ziet er leuk uit hoorr!! leuke filmpjes, veel succes verder Lachen

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 19:23

Ziet er echt supr leuk uit

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 19:24

Dank jullie wel!!!

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 19:30

en dan zeggen mensen die tinkers eigelijk niet kennen die zeggen dat tinkers niet kunnen springen :@ nou mij tink kan ook goed springen hoor:P tinkerpower he?? Haha! leuke filmpjes joh!!! en gefeliciteerd met de 4e prijs!!! goed gedaan!!!!tinkerpoweerrrrrr Tong uitsteken