Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
patsur schreef:Ik vind dat je van voren teveel bezig bent.. Je handen zijn breed en te ver naar achteren... Op de eerste foto's zijn zelfs je ellebogen achter de loodlijn! Je ziet ook dat de pony all1 met zijn neus op de loodlijn loopt als de slofteugel er goed bijgenomen is. Kijk, het staat misshcien wel stoer.. maar ik vind het 10x stoerder als je hem zonder kan laten afbuigen!
patsur schreef:Ik vind dat je van voren teveel bezig bent.. Je handen zijn breed en te ver naar achteren... Op de eerste foto's zijn zelfs je ellebogen achter de loodlijn! Je ziet ook dat de pony all1 met zijn neus op de loodlijn loopt als de slofteugel er goed bijgenomen is. Kijk, het staat misshcien wel stoer.. maar ik vind het 10x stoerder als je hem zonder kan laten afbuigen!
tobilover schreef:Ja op links, maar als ik ze nog korter pak, dan gaat ze nog meer hangen...
Daarom werken we hier ook veel aan10 maanden geleden kon ze nog helemaal niks, geen stelling op links of rechts...
En ook niet links aangalopperen gelukkig zijn we nu wel wat verder en heeft ze dit allemaal onder de knie, nu nog op naar het 'ontspannen nagefelijk' lopen..