Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ramgad schreef:bedankt al voor jullie reacties's!!! Ja ik weet dat ik niet zo plat moet gaan liggen;-) Dat gaan vanzelf:D
Ik wist ook niet dat die aan wedstrijden mogen deelnemen, maar ik heb het eens gevraagd, en het mag blijkbaar wel, maar enkel in sommige maneges.
Ik woon in de provincie oost- vlaanderen, in belgie, in lebbeke.
Dat van da beendergestelte, daar heb ik eigenlijk nog niets van gehoord eerlijk gezegd...? Ik ken eigenlijk ook niet veel van muildiertjes. Enkel van die van mij! Want ik heb gewoon mijn muildiertje meteen vanuit brugge laten afkomen toen mijn ezeltje gestorven was(:() Ik had hem toen nog nooit gezien (heb hem gekocht via een advertentie in de koopjeskrant) en ja... d
ramgad schreef:het hoofdje hé;)
Hij heeft met mij al 3 keer 1.20 m gesprongen!! Maar ik spring zo hoog niet zo veel want ik kan dat zelf niet zo goed... Ik spring nu meestal 1 m.
) Lekker niets van rare opmerkingen aantrekken, het is gewoon onwijs goed wat jij met dat dier kunt bereiken. Je bent een voorbeeld voor anderen