ik en jen @ work met wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 20:51

leuke foto's

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 23:39

Leuke haf, maar ik blijf een terugwerkende hand zien bij jou.
Handen naar voren en niet "trekken".

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 23:44

Ik vind het een leuke pony, en wat maakt het uit dat je voeten er wat onderuit komen Verward het stoort absoluut niet. Het enige wat ik jammer vidn, is, je hebt een Haflinger met zulke mooie manen. doe ze, of helemaal los, of vlecht hem/haar helemaal in. nu komt het een beetje rommelig en slordig over.Trek je niet aan als anderen je geen mooie combi vinden. zolang jij dat wel vind, is het OK. jij rijd erop, niet deze bokkers.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 00:07

Viel mij ook op, maar komt waarschijnlijk omdat de manen aan het begin nog wat kort zijn, en dan gauw uit de vlecht schieten (ik deed bij pony's met zulke manen altijd stiekem na elk kleine stukje dat ik gevlecht had een elastiekje, niet super mooi, maar wel beter dan dat het los hangt.. )

Ik vind het verder niet reuze storend dat je wat groter bent, en de hals iets uitschuiven zou mooi zijn... maar goed.. wat mag ik er eigenlijk van zeggen... Ik blijf niet eens zitten Schijnheilig

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 00:55

[quote="Sanet"]ik deed bij pony's met zulke manen altijd stiekem na elk kleine stukje dat ik gevlecht had een elastiekjequote]
Doe ik ook altijd Haha!
Maar leuke foto's hoor ziet er goed uit Lachen

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 15:00

leuke foto's hoor Haha! ziet er idd steets beter uit hoor Haha!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 15:32

leuke foto``s hoor ziet er echt wel steeds beter uit

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 18:22

super Lachen

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 18:32

Queengekje schreef:
Als de pony Jennifer heet dan is het een naamgenootje Tong uitsteken Niet echt interessant maar ik wou het toch melden Wat een leuke pony is het!!!

haha maakt niet uit hoor Tong uitsteken

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 18:33

Nettie schreef:
Ik vind m een beetje opgekropt lopen in zijn halsje...je lijkt er idd heel groot op, maar het misstaat niet hoor Mooie haf Lachen

ja dat komt omdat ik haar best wel kort heb ...

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 18:35

monteaura schreef:
Waarom heb je één (nogal rommelig) knotje? Dat vindt ik niet echt mooi staan (mijn mening, gwoon vraagje)
wat een gaaf beestje trouwens!

dat komt omdat ik hem al voor het rijden in had gedaan omdat het utiwasgelopen dus had ze met dat knotje op stal gestaan en haar voor pluk is ook best dik dus viel er soms ook iets uit vandaar dat ik ook niks in haar manen kon doen..

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 18:37

neillo schreef:
wat een grappige haf Lachen
zolang de pony het kan dragen is er niks aan de hand.
dus mensen moeten niet zeuren.

haha ja je hebt gelijk Lachen

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 18:38

Milkaatjuh schreef:
Leuke haf, maar ik blijf een terugwerkende hand zien bij jou.
Handen naar voren en niet "trekken".

ja dat zij me instrictriese ook ik moet me hand meer naar voor doen

Debs_Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 18:41

Heej!! Ik vind dat je een super mooie haflinger hebt! Probeer inderdaad je hand iets meer toe te staan, dan gaat ie NOG mooier lopen! *LOL* (mij mij is het hetzelfde verhaal hoor Schijnheilig )

Ik vind dit trouwens een beter gezicht dan zo'n groot meisje op een shetlander met de gedachte; het is een sterke pony? Verward Dit kan echt nog wel, je bent wel lang, maar zeker niet te zwaar voor hem, denk ik toch? Ach gut

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 18:41

lowara schreef:
Ik vind het een leuke pony, en wat maakt het uit dat je voeten er wat onderuit komen Verward het stoort absoluut niet. Het enige wat ik jammer vidn, is, je hebt een Haflinger met zulke mooie manen. doe ze, of helemaal los, of vlecht hem/haar helemaal in. nu komt het een beetje rommelig en slordig over.Trek je niet aan als anderen je geen mooie combi vinden. zolang jij dat wel vind, is het OK. jij rijd erop, niet deze bokkers.

over die manen ik had er iets in gedaan maar dat ging er uit met inrijden want ze heeft best dikke manen en die waren nog net te kort om ze helemaal in te vlechten dus had ik het tussen me wedstrijd en losrijden er uit gehaald
ik vind dat je gelijk hebt en ik trek me er ook niks van aan en er zitten zoveel mensnen op pony's die tegroot zijn
bedankt voor je reactie Lachen Haha!