Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

het stoort absoluut niet. Het enige wat ik jammer vidn, is, je hebt een Haflinger met zulke mooie manen. doe ze, of helemaal los, of vlecht hem/haar helemaal in. nu komt het een beetje rommelig en slordig over.Trek je niet aan als anderen je geen mooie combi vinden. zolang jij dat wel vind, is het OK. jij rijd erop, niet deze bokkers.
)

monteaura schreef:Waarom heb je één (nogal rommelig) knotje? Dat vindt ik niet echt mooi staan (mijn mening, gwoon vraagje)
wat een gaaf beestje trouwens!
Probeer inderdaad je hand iets meer toe te staan, dan gaat ie NOG mooier lopen!
(mij mij is het hetzelfde verhaal hoor
)
Dit kan echt nog wel, je bent wel lang, maar zeker niet te zwaar voor hem, denk ik toch?

lowara schreef:Ik vind het een leuke pony, en wat maakt het uit dat je voeten er wat onderuit komenhet stoort absoluut niet. Het enige wat ik jammer vidn, is, je hebt een Haflinger met zulke mooie manen. doe ze, of helemaal los, of vlecht hem/haar helemaal in. nu komt het een beetje rommelig en slordig over.Trek je niet aan als anderen je geen mooie combi vinden. zolang jij dat wel vind, is het OK. jij rijd erop, niet deze bokkers.