Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

) , maar je ziet vooral het dekje natuurlijk en dat is wat groter dan het zadel.
obelix"]
op je 1e draf foto zet je je hand wat vast.. Probeer er op te letten dus
Verder vind ik het zadel wat te groot voor je paardje.. Lijkt net alsof ze geen rug meer overhoudt![]()
[/quote]
Dank je zal ik op letten!
Mirei heeft een hele korte rug waardoor elk zadel enorm lijktNiet echt handig
[quote="Ireentjuh"]
welke maat heb je hier op Mirei liggen?
[/quote]
Dit is een maat 1 maar ik ben er al over uit dat ik voor mezelf een groter zadel nodig heb
[quote="pmarena schreef:Of je kunt het harde vormdeel eruit halen en het voorboogje dan stevig opvullen met bvb. kussen / teddyberen-vulling , is heerlijk zacht en dan heb je ook geen last van het harde boogje tegen je dijbenen
Citaat:om daar mee te rijde moet je nog geld bij krijgen!!
. Had jij daar geen last van? Bij jou lijkt het er wel allemaal goed uit te zien.
ging het bij mij maar zo makkelijk na zo'n tijd al niet meer gedressuurd te hebben
ziet er ontspannen uit!! smurf"]
Met een beetje experimenteren met de lengte van de beugels kom je al een heel end verder met rechtop zitten
[/quote]
Okay danKan ik zodra mijn eigen zadeltje er is lekker gaan uittesten
(jaja, ik ben inmiddels uitgetwijfeld
)
[quote="Primula schreef:Ik kon er niet goed mee overweg omdat ik vond dat mijn benen te ver naar achter kwamen te liggen, en daardoor weinig steun had. Had jij daar geen last van?