Wij moeten tegen elkaar
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MarJoo_ schreef:Hij heeft wel ervaring, maar zijn paardje was ontzettend heet vandaag.
Nadinetjuhh schreef:Leuke foto's
Probeer alleen je benen stiller te houden. Ze klapperen wat te veel. En als die niet luisterd op je benen of erg sloom is. probeer het ismet druk gewoon druk op je benen inplaats van telkens met je sporen er in te prikken..en heel veel overgangen helpt meestal ook om ze wat wakkerde te houden....En voor de rest in galop probeer wat rustiger te gaan zitten. Je pusst hem nog iets te veel naar voren... su6

MarJoo_ schreef:Hij heeft wel ervaring, maar zijn paardje was ontzettend heet vandaag.
.. maargoed.. als jullie het maar leuk hebben gehad.. en oefen ze he
Olevalover schreef:Lijkt me niet.. hij gaat totaal tegen de sprong in ipl van erin mee.. hakken omhoog, rechtop staan, hij trekt zijn paard iun de mond en hangt eraan.. maargoed.. als jullie het maar leuk hebben gehad.. en oefen ze he

Amanda schreef:Wat een vreselijk mooie tink! Ziet er leuk uit!
Alleen wat me opviel is dat je op de filmpjes, en dan vooral in de galop, hem steeds zit te prikken/schoppen met je spoor. Ik bedoel dan echt hakken omhoog en constant je spoor erin zetten.
Ziet er niet zo vriendelijk uit....
Verder loopt hij netjes.
Ziet er iig uit als een fijne oppervlakkige draf. iwayalover schreef:Leuke Tinker zeg! je heb hem best netjes aan het lopen. Volgens mij zit die echt als een huis in de drafZiet er iig uit als een fijne oppervlakkige draf.
Jammer dat je zo aan het porren bent met je benen op de fimpjes. Probeer ze wat stiller te houden. je kunt als hij niet door wil lopen beter een flinke schop geven dat dat je blijft drijven. Dat heeft vaak meer effect.
Waarom wil je hier eigenlijk geen reacties op?

] Tulandro schreef:Ik vind het flauw dat je hier geen reacties op wilt marjoo_, het is de waarheid. En wat maakt het uit als meerdere mensen het zeggen, jij weet het toch?
En ik wilde ook nog even ingaan over het commentaar dat de jongen niet meegaat in de beweging. Dit kan wel kloppen, want voor zover ik weet is hij licht autistisch, of in ieder geval zijn zijn motorieken niet perfect.
MarJoo_ schreef:Dank je
Omdat ik er al mee bezig ben, en ik weet hoe het af en toe op bokt gaat, dan gaan ze dr maar over door.
[edit; Hij zit inderdaad als een huis!]