Simon@clinic Ellen Bontje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 15:36

wat een mooi paard! Helemaal mijn type, loopt ook echt heel netjes .

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 15:37

machie schreef:
die longeerzweep is denk ik voor het activeren van de achterhand Haha!

denk ik ook Lachen daar mag je wel op letten!

verder een erg leuk paard, en mooie foto´s

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 15:45

Schitterend paard ja, maar idd, achterhand erbij houden en ellebogen niet zover uitsteken Lachen

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-04 16:59

Die zweep is inderdaad om hem naar voren te houden en van achter aan het sjouwen.

Mijn paard is behoorlijk flegmatiek en gaat gauw in de staak. met haar in het midden met een zweep in de hand laat hij zich net wat makkelijker bewerken.

Zij zorgde ervoor dat hij bleef lopen en ik kon dan voor vragen en los late zeg maar. Zij hamert heel erg op 1 teugel vragen andere teugel loslaten zeg maar. Heel erg raar om opeens op een totaal andere manier te rijden maar we kregen hem zo goed aan het lopen. Haha!

Ik zit af en toe behoorlijk beroerd Haha! Moet zeggen dat ik ook last van mijn rug heb en mijn paard nu ook tijdelijk in training staat bij marcel Beukers omdat ik hem ff niet meer kon rijden.

Hij is ontzettend sterk en trekt me dan uit het zadel zodat ik nog meer last van rug krijg. Als je hem aanpakt gaat hij of staken of steigeren bokken etc.

Ik ga hem na 1 of 2 maanden weer zelf rijden en dan blijf ik bij hem lessen zodat hij me nog kan blijven helpen.

Hopelijk dus binnenkort weer meer foto's met een betere houding en zit. Tong uitsteken

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 19:15

simongek schreef:
Die zweep is inderdaad om hem naar voren te houden en van achter aan het sjouwen.

Mijn paard is behoorlijk flegmatiek en gaat gauw in de staak. met haar in het midden met een zweep in de hand laat hij zich net wat makkelijker bewerken.

Zij zorgde ervoor dat hij bleef lopen en ik kon dan voor vragen en los late zeg maar. Zij hamert heel erg op 1 teugel vragen andere teugel loslaten zeg maar. Heel erg raar om opeens op een totaal andere manier te rijden maar we kregen hem zo goed aan het lopen. Haha!

Ik zit af en toe behoorlijk beroerd Haha! Moet zeggen dat ik ook last van mijn rug heb en mijn paard nu ook tijdelijk in training staat bij marcel Beukers omdat ik hem ff niet meer kon rijden.

Hij is ontzettend sterk en trekt me dan uit het zadel zodat ik nog meer last van rug krijg. Als je hem aanpakt gaat hij of staken of steigeren bokken etc.

Ik ga hem na 1 of 2 maanden weer zelf rijden en dan blijf ik bij hem lessen zodat hij me nog kan blijven helpen.

Hopelijk dus binnenkort weer meer foto's met een betere houding en zit. Tong uitsteken

dus die van jou staat nu op stal beukers??!! ik krijg spingles van ronald..zie ook mijn profiel Haha!

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 19:25

Hij is wel lekker aan het lopen daar !

Ben heel erg benieuwd naar de volgende foto's !

scoebje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 20:46

wat een mooi paard

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 21:31

Hee leuk Kim, om je weer even te zien zweten Haha!

Ik wordt alweer moe als ik ernaar kijk Scheve mond , wat moest jij hard werken van Ellen.

Zelf heb ik het ook alleen op video staan. Denk je dat je de volgende clinic in Maart weer mee kan rijden, of hou je hem langer bij Marcel?

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-04 21:49

De bedoeling is dat Simon eind januari weer thuis komt.

Hij ging op het moment best lekker lopen maar was op rechts nog erg stug. Hij loopt rechtsom vierkant door de bochten zeg maar Haha!

Hij loopt wel al lekker te sjouwen maar voordat hij wegging ging het net al weer een stuk beter.

Ik ben nog in Blokker gestart en was 1e met een winstpunt. (2e wedstrijd L1)

Ik ga 9 januari ook gewoon in Benningbroek starten en daarna de selectie in Anna Paulowna. We halen hem dan gewoon bij marcel op.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 00:38

Wat leuk zeg! Ik doe in maart mee met de clinic van Ellen in Benningbroek

Suusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 12:41

Mooi paardje!! Maar je moet wel letten op je armen, armen langs je lichaam, nu steken je ellebogen wat uit...voor de rest echt eenmooi paardje *LOL*

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 18:25

Lovers in een woord geweldig Tong uitsteken

kellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 14:21

simongek"]
De bedoeling is dat Simon eind januari weer thuis komt.

Hij ging op het moment best lekker lopen maar was op rechts nog erg stug. Hij loopt rechtsom vierkant door de bochten zeg maar Haha!

Hij loopt wel al lekker te sjouwen maar voordat hij wegging ging het net al weer een stuk beter.

Ik ben nog in Blokker gestart en was 1e met een winstpunt. (2e wedstrijd L1)

Ik ga 9 januari ook gewoon in Benningbroek starten en daarna de selectie in Anna Paulowna. We halen hem dan gewoon bij marcel op.
[/quote]

hey dat heb ik helemaal gemist!! hoop dat het dan beter gaat!! Hoe gaat het nu met je rug? en ga je in maart weer meedoen?

[quote="Barb schreef:
Wat leuk zeg! Ik doe in maart mee met de clinic van Ellen in Benningbroek

ik sta langs de kant!!

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 14:47

chique paard hoor!

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 15:26

Leuke foto's!

kellybelly schreef:
ik sta langs de kant!!

En ik ook Haha!

Wij staan volgens mij op die foto's ook ergens bij C.

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 16:05

Mooi paard heb je Kwijl
Probeer er de volgende keer wel op te letten dat je je ellebogen aangesloten aan je lichaam houdt.
En je zweep mag je ook een stuk lager houden. Langs je knie af naar beneden wijzend. Zoals je je zweep nu vast houdt dwing je zelf je hand in een bepaalde knik waardoor je je hand minder goed kan ontspannen.

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 20:05

Mooi paard. en dat je last van je rug had is idd te zien. Ik heb daar zelf ook een tijd last van gehad, maar bij mij was mijn het probleem. Ik hoop dat je paard straks niet meer zo in protrest komt en dat je dan niet meer zo'n last hebt van je rug.
Dan zit je waarschijnlijk ook wat netter en stiller. Voor de rest vind ik het er goed uitzien hoor!!
Veel succes!!
groetjes Marije