. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Moet zeggen dat ik ook last van mijn rug heb en mijn paard nu ook tijdelijk in training staat bij marcel Beukers omdat ik hem ff niet meer kon rijden.
simongek schreef:Die zweep is inderdaad om hem naar voren te houden en van achter aan het sjouwen.
Mijn paard is behoorlijk flegmatiek en gaat gauw in de staak. met haar in het midden met een zweep in de hand laat hij zich net wat makkelijker bewerken.
Zij zorgde ervoor dat hij bleef lopen en ik kon dan voor vragen en los late zeg maar. Zij hamert heel erg op 1 teugel vragen andere teugel loslaten zeg maar. Heel erg raar om opeens op een totaal andere manier te rijden maar we kregen hem zo goed aan het lopen.![]()
Ik zit af en toe behoorlijk beroerdMoet zeggen dat ik ook last van mijn rug heb en mijn paard nu ook tijdelijk in training staat bij marcel Beukers omdat ik hem ff niet meer kon rijden.
Hij is ontzettend sterk en trekt me dan uit het zadel zodat ik nog meer last van rug krijg. Als je hem aanpakt gaat hij of staken of steigeren bokken etc.
Ik ga hem na 1 of 2 maanden weer zelf rijden en dan blijf ik bij hem lessen zodat hij me nog kan blijven helpen.
Hopelijk dus binnenkort weer meer foto's met een betere houding en zit.
simongek"]
De bedoeling is dat Simon eind januari weer thuis komt.
Hij ging op het moment best lekker lopen maar was op rechts nog erg stug. Hij loopt rechtsom vierkant door de bochten zeg maar![]()
Hij loopt wel al lekker te sjouwen maar voordat hij wegging ging het net al weer een stuk beter.
Ik ben nog in Blokker gestart en was 1e met een winstpunt. (2e wedstrijd L1)
Ik ga 9 januari ook gewoon in Benningbroek starten en daarna de selectie in Anna Paulowna. We halen hem dan gewoon bij marcel op.
[/quote]
hey dat heb ik helemaal gemist!! hoop dat het dan beter gaat!! Hoe gaat het nu met je rug? en ga je in maart weer meedoen?
[quote="Barb schreef:Wat leuk zeg! Ik doe in maart mee met de clinic van Ellen in Benningbroek