Bokkers te paard bij Cadier en Keer in Maastricht

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jessay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 20:37

pientje4 schreef:
ah fijn dat het goed met hem gaat! Ja bedoelde idd Regalo *LOL* Aan wie is ie dan verkocht?! Flinke bubs bokkers die bekend zijn met de manege ja! Ik sta nu nogsteeds vlakbij manege....bij t vroendael, als je de berg van cadier en keer naar gronsveld (die slingerberg) beneden gaat (bij de molen). ALs ik ga uitrijden kom ik vrijwel altijd langs de manege en werp altijd een blik of ik geen bekenden zie Lachen

de gene die op amber zit heeft ook wel eens op die manege gereden. Hehehe ik woon daar om de hoek. Ik had van haar begrepen dat je daar ook lessen kunt volgen of zijn het echt alleen maar pension paardjes.
BTW sorry voor de foto's maar na deze les heb ik nog een week spierpijn gehad. Ik ben geen olympic fan zoals vientje al zei.
Ik ben meer een Beau fan Huilen hopelijk wordt het nog iets met mijn favo pony :S

grtzz van jessay

pientje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 09:11

Ja kun je ook lessen. Maar zij hebben vooral manege pony's en maar paar paarden. Lessen zijn voornamelijk voor kinderen en een paar voor volwassenen.
Ja hoop het ook voor je dat het nog iets wordt met beau-ke....

gr Caro

Jessay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 09:32

Vientje schreef:
En ja, ik zit inderdaad af en toe flink scheef, hang vooral naar binnen in de bocht... Ik ga maar eens motorcross proberen binnenkort Clown

Mag ik ff aaarrrgghhh zeggen. Mensen ze zeurt hoor ze rijd harstikke netjes (zeur!!!)
anders mag je ook niet meerijden aan de nederlandse studenten ruiter kampioennschappen en nog winnen ook. Niet zoals jij nu overdrijft dat je scheef hangt.

doos, doos doos doos Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

Kijk das nu eens opbouwende kritiek
Op Lewis twee weken geleden was leuk
hey vientje had ik al verteld dat jean het beter vond gaan bij mij dan bij degene die er op dat moment opzat Knipoog

grtzzzzzz knuffies bokkers

speedylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 11:35

ligt het aan mij, of zie ik op foto 16 een spook paard! haha

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 11:48

leuke foto`s laatste is het leukst!:P

lotjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 11:53

leuke foto`s de laatste vink tog nog het leukste hor

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 12:08

Leuke manege paardjes...!!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 12:47

Jessay"]
Mag ik ff aaarrrgghhh zeggen. Mensen ze zeurt hoor ze rijd harstikke netjes (zeur!!!)
[/quote]

Uhhh ik weet alleen wat mijn slechte punten zijn qua rijden en ben bezig daar hard aan te werken En ja, dat gaat gepaard met een hoop gemiep- maakt dat het sneller opschiet Haha! Sorry Bloos

[quote="Jessay schreef:
Kijk das nu eens opbouwende kritiek
Op Lewis twee weken geleden was leuk
hey vientje had ik al verteld dat jean het beter vond gaan bij mij dan bij degene die er op dat moment opzat Knipoog

Dat was ook zo Haha! OK dan!

Jessay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 14:27

Vientje schreef:
Dat was ook zo Haha! OK dan!

THNNNXXXXXXX
maar zolang je maar weet dat je aan het miepen bent dan vin ik het goe

Cool

en morgen weer lekker hupsen hehehehhe gelukkig geen bokkers met camera's aanwezig Haha!

kan ik gewoon rustig lekker nors kijken op mijn paardje

grtzz