pientje4 schreef:ah fijn dat het goed met hem gaat! Ja bedoelde idd RegaloAan wie is ie dan verkocht?! Flinke bubs bokkers die bekend zijn met de manege ja! Ik sta nu nogsteeds vlakbij manege....bij t vroendael, als je de berg van cadier en keer naar gronsveld (die slingerberg) beneden gaat (bij de molen). ALs ik ga uitrijden kom ik vrijwel altijd langs de manege en werp altijd een blik of ik geen bekenden zie
de gene die op amber zit heeft ook wel eens op die manege gereden. Hehehe ik woon daar om de hoek. Ik had van haar begrepen dat je daar ook lessen kunt volgen of zijn het echt alleen maar pension paardjes.
BTW sorry voor de foto's maar na deze les heb ik nog een week spierpijn gehad. Ik ben geen olympic fan zoals vientje al zei.
Ik ben meer een Beau fan
hopelijk wordt het nog iets met mijn favo pony :Sgrtzz van jessay
Aan wie is ie dan verkocht?! Flinke bubs bokkers die bekend zijn met de manege ja! Ik sta nu nogsteeds vlakbij manege....bij t vroendael, als je de berg van cadier en keer naar gronsveld (die slingerberg) beneden gaat (bij de molen). ALs ik ga uitrijden kom ik vrijwel altijd langs de manege en werp altijd een blik of ik geen bekenden zie 

Sorry