Pen@work op de zondag

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 18:23

Ziet er leuk uit hoor ! Haha!
hij loop erg leuk ,, vind je houding wel wat slecht maar dat zeg je zelf ook al dus...daar zal ik verder niks over zeggen
op somige foto's zou je je hakken wat meer moeten uitdrukken
Verde erg leuke foto's Haha!

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 18:25

Ja, ik weet het heb zo mn problemen met de zit Schijnheilig ben er wel veel mee aant het werk maar moet echt nodig weer les nemen.. heb er momenteel alleen niet zoveel tijd en geld voor..

Ze is op links erg stijf, ze zit wat vast en daar ben ik haar nu ook aan het losrijden.. duurt alleen ff met dr, en het is nou ook niet dat ik elke dag hard aan het trainen ben.. ze staat veel binnen, en soms wel een paar dagen achter elkaar stil.. dus daar ligt het ook wel wat aan..
Idd ik val erg voorover, dat is begonnen toen ik haar heb gekregen.. ze loopt heel ruim en heeft daarbij dus ook aardig wat opgooi Scheve mond Ik ben nu al bezig bij de A rechtopzitten bij de C hakken naar beneden en dat dan elke keer herhalen.. werk wel prima..
Als ik met rijlaarzen rij heb ik de beugels ook een gat korter.. heb ik wat meer grip op dr, maar heb dat wel het idee dat ze te kort zitten

Het is idd Penney van de eezherwold Knipoog (fans!! hehe Tong uitsteken )
bedankt voor het commentaar (ook op de zit al vroeg k van niet aangezien ik wel weet dat ik moet veranderen maar toch eh.. ja.. Haha! )

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 18:45

mooi beesie hoor het commentaar is al gegeven dus dat geef ik niet meer Haha!

tizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 15:59

leuke foto's en mooi paard!!! OK dan!

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 18:15

zou je geen cap op doen Bloos
maarja Lachen ziet er wel heel gaaf uit

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 20:04

Ik rijd altijd met cap haha.. maar vond het voor de foto's mooier zonder..

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 21:54

Hee Pen...duurde even voor je die foto's erop had hahahha....maarja, hoef verder niks bij bovenstaand commentaar toe te voegen over houding, ben je je wel bewust van. En qua lopen. Ze is al tig keer beter geworden van achter. Misschien is het het proberen waard om haar nog wat lager ingesteld te krijgen. Dat ze dus wat meer zakt met dr hoofd, want dat is nu haar probleem met rond rijden. Ze houd die nek zo stijf...

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 22:01

de grootste oplossing is LES haha.. moet maar eens een slachtoffer gaan zoeken die me wil coachen hhe

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 14:51

Is Suzan ook niet iets voor jou? Laarhoven bedoel ik dan. Ik zal binnenkort nog keer met Nicole mee die kant op, want wil ook graag les van haar....eigenlijk....en iedereen is ook aardig lovend over haar. Zelfs Winnie zei: ooh maar die kun je goed hebben...
Dus toch maar eens keertje kijken. Zelfs Julie zit erover te twijfelen om misschien ook te proberen als ze tijd heeft....want ze vind les niet alles meer.

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 18:18

Ja, en hoe moet ik daar komen?! Neem aan dat ze alleen thuis les geeft of komt ze ook wel op bezoek?!..
Maar ja als zelfs Winnie al lovend over dr is, zal het best wel wat zijn.. Ga jij eerst maar eens mooi kijken en dan ben ik wel benieuwd Knipoog
zat er misschien ookal over te denken om anders Marjo toch maar eens voor een lesje te vragen.. Maar dies weer ontiegelijk duur.. Scheve mond

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 19:34

haha nou ik kom daar ook niet, zou niet weten hoe, ze geeft dus inderdaad ook wel les aan huis Haha!...maar zal wels verslagje doen!
En tjah Marjo, ook inderdaad over zitten denken en qua geld weet ik het verschil met Suzan niet, maar Marjo schijnt ook niet super veel tijd te hebben...