ti amo ch @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 00:55

siccootje schreef:
En weetje wat een lekker bitje is voor jou pony,
Een dubbelgebroken van aurigan. dat is heel lekker voor ze mond gaat ie ook lekker op knabbelen Lachen moet je maar is proberen. Zijn wel wat duurder ( de mijne kostte 79,00 euro) maar ze vinden ze heerlijk die jonkies

Ik heb hier nu ook een jong paardje staan die ik met een dubbel gebroken aurigan rij, hij loopt er super op, met een geweldige aanleuning! Een echte aanrader.

Ik vind ook dat het er wat gespannen uit ziet, maar daar heb je nu genoeg commentaar over gehad denk ik... Wel een leuk paard!

tiamoch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 01:22

pharagirlke schreef:
sorry dat ik me kom moeien.
Ex is 14 en heeft vaak een open bekkie, en ik rijd zelfs met een te losse teugel.
daarbij staan de tanden nog op elkaar.

nou dat is bij mij paard ook en heb ook altijd jonge paarden gehad en als ik echt zo in die mond trok had er echt wel 1 mij er af gegooit of wat dan ook.
maar mensen mogen hun commentaar geven heb er verder geen problemen mee ik weet het zelf hoe ik het doe en dat ik ontspannen rij en dat moet ik wel na heel veel jonge paarden.
heb het ook bij meerderen paarden gezien die hun mond open doen eentje die is 16 jaar en die loopt Z1.
maar misschien ziet het op de foto's er zo uit dat ik trek.

siccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 18:18

tiamoch schreef:
nou dat is bij mij paard ook en heb ook altijd jonge paarden gehad en als ik echt zo in die mond trok had er echt wel 1 mij er af gegooit of wat dan ook.
maar mensen mogen hun commentaar geven heb er verder geen problemen mee ik weet het zelf hoe ik het doe en dat ik ontspannen rij en dat moet ik wel na heel veel jonge paarden.
heb het ook bij meerderen paarden gezien die hun mond open doen eentje die is 16 jaar en die loopt Z1.
maar misschien ziet het op de foto's er zo uit dat ik trek.

Het gaat er niet alleen om dat jou paard zijn mond open houdt. Hij ziet er ook aardig gespannen uit en vooral omdat jij (zo te zien) aardig trekt. En het lijkt er op dat je hem heel graag aan de teugel wilt krijgen en veel spanning op de teugels zet. Maar goed, je zal wel iemand zijn die geen hulp accepteerd. Dat zou ik maar wel accepteren want daar leer je gewoon van. Kijk als jij het zo wilt doen, jou keus.
Als een paard pijn in de mond heeft hoeft hij je er echt niet gelijk af te gooien. Als ik mijn paard hard in de mond zit gaat hij gelijk helemaal super diep lopen tot ze borst, maar dat is gewoon niet de bedoeling. Maar het ligt maar aan het paard of hij je er af gooid.
En dat bitje, heb ik ook v an meerdere mensen gehoord en ik heb er zelf ook ervaring mee vinden jonge pony's heerlijk en kunnen ze lekker kauwen dat is ook maar een tip. Je kan het proberen waarschijnlijk gaat hij dan wel even lekkerder lopen, want doordat hij iets hards of niet iets lekkers (verkeerd bitje) in ze mond heeft gaat ie echt wel hannissen dat hij het gewoon niet wilt.
Naja succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 18:29

Vind vooral de wteede foto erg onprettig. Maar ej kan er bar weinig over zeggen met twee vage foto's.