Mag nieuwschierige ik ook weten wat het mond/bitprobleem was
?Ziet er trouwens heel netjes uit
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
mesastamp schreef:het is maar een foto je was er toch niet bij... waarom moet bokt altijd alles wat geen standaard bit heeft commentaar bij leveren, de eigenaar weet vast wel hoe ze het moet gebruiken en het paardziet er super uit maar sorry dit bedoelde ik niet aanvallend!!! alleen komt het er rot uit misschienmaar altijd als het over een slof gaat of over zoiets komen er zulke reacties...
mesastamp schreef:het is maar een foto je was er toch niet bij... waarom moet bokt altijd alles wat geen standaard bit heeft commentaar bij leveren, de eigenaar weet vast wel hoe ze het moet gebruiken en het paardziet er super uit maar sorry dit bedoelde ik niet aanvallend!!! alleen komt het er rot uit misschienmaar altijd als het over een slof gaat of over zoiets komen er zulke reacties...
Doortjuh schreef:Ja, je hebt gelijk vind ik....ik heb ook met mijn IJslander met hackamore gereden...en de teugels moet je haast 'slap' hebben hangen...
niet zo kort vasthouden toen zij opsteeg! krijgt hij heel veel druk van op zijn neusvoor de rest ziet t er netjes uit hoor!:D
Hij moet dus wel een beetje tegengehouden worden.. Nu moet ik toegeven dat op de foto lijkt of hij netjes wacht, maar dat is dus niet zo..
Daarbij zat de ketting te los en de scharen zitten al standaard heel laag, dus zoals ze op de foto staan zit er echt heel weinig tot geen druk op..