Verona @ Dressuur wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 21:30

Gaaf joh Haha! *is trots op Niki en Verona *LOL**

Netjes gedaan, tweede plaats zeg!

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 13:57

wauw Kwijl mooie beker..
Jarloers Bloos whahaha..
Goed hoor van je en de foto zijn
indd een beetje donker maar tsjaa
niks aan te doen *LOL* Tong uitsteken

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 13:58

tr0uwens was je 2e ?? huh
en dan een wit lintje ??
dat is toch rood :S

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 14:04

Leuk voor je dat je er zo blij mee bent! En je nieuwe dekje staat erg leuk!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 14:52

xxjamiexx schreef:
tr0uwens was je 2e ?? huh
en dan een wit lintje ??
dat is toch rood :S

De lintjes waren per ongeluk omgewisseld
Maar je hebt gelijk hoor! OK dan!

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:11

Gefelciteerd meid!
Goed gedaan OK dan!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:28

Ik heb ergens ook nog een paar foto's van de wedstrijd hangen! Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:31

Was dit onderling? Sorry dat ik het zeg, maar jullie zien er als combinatie nog neit bepaald uit als wedstrijd-klaar.

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:31

super Lachen ziet er leuk uit !!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:50

Fellor schreef:
Was dit onderling? Sorry dat ik het zeg, maar jullie zien er als combinatie nog neit bepaald uit als wedstrijd-klaar.

Nou zeg, wat een rótopmerking! Boos!
Het was idd onderling, en het is niet eens haar eigen pony, maar des te min hebben ze het goed gedaan! Boos!

Tssss... Bloos!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 22:05

dankje allemaal voor de leuke reacties dekje staat mooi he Pling

@ fellor, hoezo niet als ik vragen mag? (het was idd onderling gewoon voor de ervaring) als ik hier beetje commentaar op mag geven. We hebben een en sterke goede band dus we komen er samen wel. Ik vind de band met je paard belangrijker dan het rijden in het algemeen.
maargoed ieder zijn mening he Knipoog

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 15:49

xXVeronaXx schreef:
dankje allemaal voor de leuke reacties dekje staat mooi he Pling

@ fellor, hoezo niet als ik vragen mag? (het was idd onderling gewoon voor de ervaring) als ik hier beetje commentaar op mag geven. We hebben een en sterke goede band dus we komen er samen wel. Ik vind de band met je paard belangrijker dan het rijden in het algemeen.
maargoed ieder zijn mening he Knipoog

Amen!
Het ziet er erg goed uit! OK dan!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 17:19

Fellor schreef:

Dat jij en jouw paard blijkbaar wel startklaar zijn, hoeft toch niet te zeggen dat dit er niet super uitziet?!

En trouwens, er is een megagroot verschil: XxVeronaXx rijdt op een manegepony met wie ze een hele goede band heeft en waar elke dag superveel kinderen oprijden! Ik zou zeggen, doe haar dat eens na!

Ga zo door hoor Niki en Verona! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 17:39

Quote schreef:
Dat jij en jouw paard blijkbaar wel startklaar zijn, hoeft toch niet te zeggen dat dit er niet super uitziet?!

En trouwens, er is een megagroot verschil: XxVeronaXx rijdt op een manegepony met wie ze een hele goede band heeft en waar elke dag superveel kinderen oprijden! Ik zou zeggen, doe haar dat eens na!

Ga zo door hoor Niki en Verona! OK dan!

Heb sinds oktober geen paard meer (nieuwe moet nu vanwege mn gezondheid even wachten) maar toch bedankt Clown . Nee, het was verder niet banketstaaf bedoeld (eerlijk zijn schijnt moeilijk te vallen, niet iedereen hoeft laaiend enthousiast te zijn, vind super lichtelijk overdreven) en voor onderling heb ik ze veel slechter gezien, maar voor een officiële wedstrdijen ziet dit er niet uit als een soepele combinatie die de basisbeginselen van het rechtrichten, buigen en nageeflijk lopen onder de knie heeft. Het ziet er meer uit als een pony die tegen de hand is en gespannen loopt. De band met je paard is heel belangrijk, maar dat telt jammer genoeg niet als je een proef rijdt (je ziet het alleen terug in het resultaat dat je neerzet samen met je paard.
En er staat verder nergens bij dat het een manege-pony is dus neem me niet kwalijk.
Maar voor een manegewedstrijd maakt het allemaal niet zoveel uit en dan is het natuurlijk leuk voor de ervaring een proefje te rijden.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 17:52

Fellor schreef:
Heb sinds oktober geen paard meer (nieuwe moet nu vanwege mn gezondheid even wachten) maar toch bedankt Clown . Nee, het was verder niet banketstaaflig bedoeld (eerlijk zijn schijnt moeilijk te vallen, niet iedereen hoeft laaiend enthousiast te zijn, vind super lichtelijk overdreven) en voor onderling heb ik ze veel slechter gezien, maar voor een officiële wedstrdijen ziet dit er niet uit als een soepele combinatie die de basisbeginselen van het rechtrichten, buigen en nageeflijk lopen onder de knie heeft. Het ziet er meer uit als een pony die tegen de hand is en gespannen loopt. De band met je paard is heel belangrijk, maar dat telt jammer genoeg niet als je een proef rijdt (je ziet het alleen terug in het resultaat dat je neerzet samen met je paard.
En er staat verder nergens bij dat het een manege-pony is dus neem me niet kwalijk.
Maar voor een manegewedstrijd maakt het allemaal niet zoveel uit en dan is het natuurlijk leuk voor de ervaring een proefje te rijden.

Het spijt me, vind het wel goed van je dat je eerlijk was, maar ik bedoel, als je weet hoe moeilijk manege pony's aan de teugel te krijgen zijn enzo Bloos!
Het ging werkelijk megagoed met die twee, de L en dan al 2e! *LOL*
Ik deed voor de eerste keer de B met mijn lieveling Vico. Ik was vierde (zie topic HAW) maar dat ging echt niet zo goed als die twee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 18:04

Waarom trouwens meteen de L met een pony die zolang heeft stilgestaan enzo? Eerlijk gezegd vind ikd at zelfs op een manegewedstrijd L-starters toch in staat moeten zijn te rijden met een paard die ze zo kunnen rijden dat ie niet tegen de hand is en wijken zijn ze als ik die galopfoto zie en de balans van de pony bekijk nog van geen kanten aan toe.

En ik rij zelf ook wel eens een manegeles mee heir in de buurt en weet dat manegepaarden niet makkelijk zijn, maar toch. De ruiter moet zijn paard op niveau kunnen rijden.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 18:12

ik vind jullie wel een leuke combi!
maar rijd je nou met chaps? laarzen vind ik persoonlijk netter staan... maar voor de rest vind ik het er netjes uit zien!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 18:21

Fellor schreef:
Waarom trouwens meteen de L met een pony die zolang heeft stilgestaan enzo? Eerlijk gezegd vind ikd at zelfs op een manegewedstrijd L-starters toch in staat moeten zijn te rijden met een paard die ze zo kunnen rijden dat ie niet tegen de hand is en wijken zijn ze als ik die galopfoto zie en de balans van de pony bekijk nog van geen kanten aan toe.

En ik rij zelf ook wel eens een manegeles mee heir in de buurt en weet dat manegepaarden niet makkelijk zijn, maar toch. De ruiter moet zijn paard op niveau kunnen rijden.

Zo lang heeft Verona niet stilgestaan, en ik vind ook niet dat Verona tegen de hand in rijdt. Scheve mond

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 21:23

Fellor schreef:

Verona is trouwens al over de 30 jaar dus dat ze niet nageeft vind ik niet gek. Ik heb nog een keer L gedaan met haar en we rijden bij ons in de les ook op dat niveau dus moet het kunnen toch?

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 21:31

en ze loopt ook ontspannen,
er zit geen greintje spanning aan dat beestje Lachen

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 22:23

xXVeronaXx schreef:
en ze loopt ook ontspannen,
er zit geen greintje spanning aan dat beestje Lachen

Die moet je erin slaan, bij wijze van spreke! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 23:12

Wat dat betreft zeggen foto's niet alles dat geef ik toe, maar dat si dan niet zo in dit geval.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-04 11:24

xMarleeNx schreef:
ik vind jullie wel een leuke combi!
maar rijd je nou met chaps? laarzen vind ik persoonlijk netter staan... maar voor de rest vind ik het er netjes uit zien!

thnx Haha!
en ja ik rij met chaps omdat ik totaal niet met laarzen kan rijden Bloos

love_FlAmE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 11:53

Gefeliciteerd met je 2de plaats OK dan! . En verona 30+ Bloos! !! Dat ze wat ouder was dacht ik wel maar zo oud Bloos! . Ziet er super uit voor d'r leeftijd!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-04 13:04

thnx Haha!