Maar van zijn hals is niet heel veel verandert ( weet hoe moeilijk het is heb zelf ook zo'n pony) maar het ziet er wel netjes uit hoor! Succes nog verder!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Romana_ schreef:uhm volgens mij bedoelt missisa het gewoon spottend en niet serieus hoor( maar t kan aan mij liggen ) zo van je zit nu in de M 2 dus wel logisch dat je beter bent gaan rijden, dat trek ik er zo ongeveer uit als conclusie![]()
![]()
Maar van zijn hals is niet heel veel verandert ( weet hoe moeilijk het is heb zelf ook zo'n pony) maar het ziet er wel netjes uit hoor! Succes nog verder!
MissSisa schreef:Nee, joh er is geen verschil. 2.5 jaar geleden leit je de teugels los en er viel een blok beton op de grond(nu hoogstens een baksteen). Goh ze rijd ook maar M2. (ze denkt dat er veel verbetering is, dus niet, het lijkt alleen maar zo)
Vind je ook niet dat ze er beroerd opzit. Verschrikkelijk(ik zal het een keer persoonlijk zeggen).
Iemand vraagt gewoon of er verschil is en meteen ga jij dr flink afkraken..
. Je pony loop minder op de voorhand en je houding is zeker verbeterd. En dit is dan natuurlijk maar wat we kunnen zien op de momentopnames hé, in het echt kan het nog beter zijn
_Romana_ schreef:uhm volgens mij bedoelt missisa het gewoon spottend en niet serieus hoor( maar t kan aan mij liggen ) zo van je zit nu in de M 2 dus wel logisch dat je beter bent gaan rijden, dat trek ik er zo ongeveer uit als conclusie![]()
![]()
pharagirlke schreef:tgaat er omdat geen enkel paard MissSisa aanspreekt,
heel weinig paarden die aan de stempel 'lelijk' ontkomen.
MissSisa alles beter kan/weet/doet
en ze nooit es normaal. vriendelijk kan zeggen: leuke fotos, leuke pony ook.
Heb haar al een paard weten afkraken waar je bek van open viel als je hem op foto zag.
en dan verklaart ze: ieder vind zijneigen ponys mooier/beter
NEE!
je moet weten dat er paarden zijn die nou eenmaal mooier/beter zijn. Daarom zijn ze niet liever en houd je niet minder van jou pony, maar ben je realistisch.
en je moet een ander ook kunnen zeggen dat hij/zij een goed mooi paard heeft zonder jaloers: "hij spreekt me niet aan" te zeggen.
MissSisa schreef:Hallo, ik ken Kylan persoonlijk hoor. Het maakt haar niet uit alsik zo reageer. We zijn beste vriendinnen dus ze snapt het wel. Maar ik had een neiuwe start gemaakt en nu reageer ik niet meer zo op paarden. Alleen op deze, gewoon........... Nou ja je weet wel. Maar ik zal er wel mee ophouden.
Maar hadden jullie nog niet in de gaten dat ik haar ken??? Leuk mij over duidelijk.
dat gaat jou ook heel wat discussie besparen
pharagirlke schreef:MissSisa: ga jij zo aardig blijven op haw? denk niet dat ze je dan nog graag gaan zien hier hoor
verder weet ik niet of je ooit m2 dress. gereden hebt?
(nee ik ook niet maar jij doet zo neerbuigend tov alle andere ruiters dat je vast wel grand prix rijd)
maar ook ik zie niet veel verschil. Vind trouwens dat je er netjes op zit
MissSisa schreef:Meen je dat...............Niks verandert. Ik zie toch duidekijk dat er een wat mindere stofzuiger rond loopt.

manonnetjoe schreef:Het si een vriendin van me, en het was gewoon een grapje!!! Snappen jullie dat nog steeds niet??? Dit is de eerste keer na mijn nieuwe start dat ik dit zeg. En als je commentaar hebt op mij. Lees dan wel eerst mijn andere reacties in dit topic"Ik heb een nieuwe start gemaakt"![]()
MissSisa: jij zit echt in de puberteit of niet?Jaloers krengetje dat je bent...
Ik heb je topic bekeken en je kan nog wat van je "vriendin" leren