Verschil tussen 2 1/2 jaar geleden en nu

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 00:17

uhm volgens mij bedoelt missisa het gewoon spottend en niet serieus hoor( maar t kan aan mij liggen ) zo van je zit nu in de M 2 dus wel logisch dat je beter bent gaan rijden, dat trek ik er zo ongeveer uit als conclusie Verward Knipoog

Maar van zijn hals is niet heel veel verandert ( weet hoe moeilijk het is heb zelf ook zo'n pony) maar het ziet er wel netjes uit hoor! Succes nog verder!

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 00:20

_Romana_ schreef:
uhm volgens mij bedoelt missisa het gewoon spottend en niet serieus hoor( maar t kan aan mij liggen ) zo van je zit nu in de M 2 dus wel logisch dat je beter bent gaan rijden, dat trek ik er zo ongeveer uit als conclusie Verward Knipoog

Maar van zijn hals is niet heel veel verandert ( weet hoe moeilijk het is heb zelf ook zo'n pony) maar het ziet er wel netjes uit hoor! Succes nog verder!

Spottend of niet... ik vind haar reacties erg irritant en ik heb ook geTemd

AnneBoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 00:21

MissSisa schreef:
Nee, joh er is geen verschil. 2.5 jaar geleden leit je de teugels los en er viel een blok beton op de grond(nu hoogstens een baksteen). Goh ze rijd ook maar M2. (ze denkt dat er veel verbetering is, dus niet, het lijkt alleen maar zo)

Vind je ook niet dat ze er beroerd opzit. Verschrikkelijk(ik zal het een keer persoonlijk zeggen).

Waarom zeg je ze rijdt MAAR M2 als je zelf in je profiel zet dat je L rijdt.. Verward Iemand vraagt gewoon of er verschil is en meteen ga jij dr flink afkraken..

craz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 00:23

Ik vind het verschil ook niet opvallend.
Wel vind ik dat je paard al iets ronder loopt.
Lachen

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 00:24

Ik zie toch wel iets van verbetering hoor . Je pony loop minder op de voorhand en je houding is zeker verbeterd. En dit is dan natuurlijk maar wat we kunnen zien op de momentopnames hé, in het echt kan het nog beter zijn

Trek je niets aan van bepaalde mensen die steeds weer de sfeer verprutsen, zolang jij er maar plezier in hebt Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 00:25

_Romana_ schreef:

tgaat er omdat geen enkel paard MissSisa aanspreekt,
heel weinig paarden die aan de stempel 'lelijk' ontkomen.
MissSisa alles beter kan/weet/doet
en ze nooit es normaal. vriendelijk kan zeggen: leuke fotos, leuke pony ook.
Heb haar al een paard weten afkraken waar je bek van open viel als je hem op foto zag.
en dan verklaart ze: ieder vind zijneigen ponys mooier/beter
NEE!
je moet weten dat er paarden zijn die nou eenmaal mooier/beter zijn. Daarom zijn ze niet liever en houd je niet minder van jou pony, maar ben je realistisch.
en je moet een ander ook kunnen zeggen dat hij/zij een goed mooi paard heeft zonder jaloers: "hij spreekt me niet aan" te zeggen.

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 00:25

Ik zie eerlijk gezegd wel een verschil: de pony draagt zijn hals veel beter, op de eerste foto's (van het L1) zie je inderdaad 'het stofzuigertype' en het lijkt alsof hij serieus op je handen hangt, waardoor je meer naar voren gaat leunen om dat gewicht te houden. Maar op de andere foto's draagt hij meer, loopt hij meer op eigen benen en het rug- en achterhandgebruik ziet er ook veel beter uit. Ok, het zijn maar momentopnames, maar deze zien er toch wel goed uit!
Maar zoals anderen wel zeggen, M2 waardig is het nog niet helemaal. Hij zou meer opgericht moeten lopen, meer opwaarts en dus meer stuwend vanuit de achterhand. Voor deze pony loopt hij goed, maar hij zou misschien nog beter kunnen. Maar het is al knap dat je die stofzuiger er wat uit hebt gekregen, nu nog de oprichting!

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 00:37

pharagirlke schreef:
tgaat er omdat geen enkel paard MissSisa aanspreekt,
heel weinig paarden die aan de stempel 'lelijk' ontkomen.
MissSisa alles beter kan/weet/doet
en ze nooit es normaal. vriendelijk kan zeggen: leuke fotos, leuke pony ook.
Heb haar al een paard weten afkraken waar je bek van open viel als je hem op foto zag.
en dan verklaart ze: ieder vind zijneigen ponys mooier/beter
NEE!
je moet weten dat er paarden zijn die nou eenmaal mooier/beter zijn. Daarom zijn ze niet liever en houd je niet minder van jou pony, maar ben je realistisch.
en je moet een ander ook kunnen zeggen dat hij/zij een goed mooi paard heeft zonder jaloers: "hij spreekt me niet aan" te zeggen.

Amen!

Ontopic: Ik vind dat er wel wat verschil in zit meid...
Eigelijk wel wat de anderen ook zeggen dus ik zal niet in herhaling vallen Haha!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 11:07

Hallo, ik ken Kylan persoonlijk hoor. Het maakt haar niet uit alsik zo reageer. We zijn beste vriendinnen dus ze snapt het wel. Maar ik had een neiuwe start gemaakt en nu reageer ik niet meer zo op paarden. Alleen op deze, gewoon........... Nou ja je weet wel. Maar ik zal er wel mee ophouden.

Maar hadden jullie nog niet in de gaten dat ik haar ken??? Leuk mij over duidelijk.

love_britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 11:18

je zit rechterop

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 11:43

Damn missSisa, ik dacht dat je een nieuwe start wilde... Maar die krijg je zo niet..

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 11:49

Ik vind het er wel netter uitzien Lachen.
Leuk paardje Knipoog.

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 12:28

Ik vind het echt een heel mooi paardje, en je zit er ook netjes op vind ik. Trek je niet aan wat MissSisa zegt in alle topics heb je wel wat negatiefs te melden!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 12:42

Leuk dat jullie hem leuk vinden, en dat er nu mensen zijn die zien dat de stofzuiger er een beetje uit is. Heeft nogal moeite gekost, hij hing idd altijd op m'n hand. Is nu beter geworden, ookal doet ie het nog steeds als ie geen zin heeft. Deze pony kan niet veel meer in de oprichting lopen. Ik ben het nog steeds aan het proberen, maar het zal nooit een super type worden. Het is wel waar dat hij meer van de grond af is gaan lopen, terwijl hij toch geen super gangen heeft van zichzelf.

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 12:48

leuk paard
je paard is niks veranderd, maar jijzelf bent mooier gaan zitten! OK dan!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 13:02

Kowloon1 schreef:
leuk paard
je paard is niks veranderd, maar jijzelf bent mooier gaan zitten! OK dan!

Meen je dat...............Niks verandert. Ik zie toch duidekijk dat er een wat mindere stofzuiger rond loopt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 13:27

MissSisa schreef:
Hallo, ik ken Kylan persoonlijk hoor. Het maakt haar niet uit alsik zo reageer. We zijn beste vriendinnen dus ze snapt het wel. Maar ik had een neiuwe start gemaakt en nu reageer ik niet meer zo op paarden. Alleen op deze, gewoon........... Nou ja je weet wel. Maar ik zal er wel mee ophouden.

Maar hadden jullie nog niet in de gaten dat ik haar ken??? Leuk mij over duidelijk.

laatste maal oftopic: OK dan! fijn dat je wat vriendelijker gaat worden dat gaat jou ook heel wat discussie besparen

Sabientjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 16:51

pharagirlke schreef:
MissSisa: ga jij zo aardig blijven op haw? denk niet dat ze je dan nog graag gaan zien hier hoor Lachen
verder weet ik niet of je ooit m2 dress. gereden hebt?
(nee ik ook niet maar jij doet zo neerbuigend tov alle andere ruiters dat je vast wel grand prix rijd)

maar ook ik zie niet veel verschil. Vind trouwens dat je er netjes op zit Lachen

Dat ben ik helemaal met je eens, enne MissSisa wanneer plaats jij foto's van je rijden dan Verward

Daar kunnen we vast allemaal wat van leren Haha!

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 17:20

je ziet verschil maar geen van : 'wow is dat die ene pony die zo lelijk liep!' Bloos
al ietsje minder stofzuiger. ja missSisa wnr ga JIJ fotos plaatsen dan worden we direct allemaal Anky's ah ja jij kan het toch ZOOOOOO goed dat iedereens bek openvalt! ... ik wacht! Schijnheilig

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 17:33

Het is best een mooi beestje, maar erg veel verschil is er niet te zien op de foto's.
De eerste foto's (van de L1) lijkt het alsof de pony in je handen hangt, de nieuwere foto's is dat al een stuk minder. Toch zou de pony wat opgerichter mogen lopen in de M2.

Zelf ben je wel netter gaan zitten!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 17:40

Voor foto's van mijn rijerij:
[HAW] Mooi 3.5 pony@work op de wedstrijd.....
Ook de link in mijn onderschrift.
Enne ik ben vriendinnen met Kylan.............

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 17:43

ik zie veel verschil hoor!
mooi paardje btw Knipoog
je zit nu veel rechter en ook aan zijn nek is veel veranderd. hij loopt minder op de voorhand en hij loopt veel ronder
mooi hoor!

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 17:49

"Ik heb een nieuwe start gemaakt" Misselijk

MissSisa: jij zit echt in de puberteit of niet?Jaloers krengetje dat je bent...
Ik heb je topic bekeken en je kan nog wat van je "vriendin" leren OK dan!

Ontopic: Het ziet er hartstikke mooi uit en je hebt een mooi beestje Haha!

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 18:17

MissSisa schreef:
Meen je dat...............Niks verandert. Ik zie toch duidekijk dat er een wat mindere stofzuiger rond loopt.

volgens mij is t nog steeds Kylan's topic en kan ze zichzelf prima verdedigen Scheve mond
WANNEER hou jij nou toch eens op met nare opmerkingen naar alles en iedereen te gooien Scheve mond
volgens mij moet het eerst tot een ban komen voordat het wat subtieler word Scheve mond

ontopic:
heel leuk paardje Lachen
k vind dat je een hele nette houding hebt en je paardje is er naar mijn mening wel op vooruit gegaan
alleen iets meer oprichting zou in de M wel mogen Knipoog

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 18:25

manonnetjoe schreef:
"Ik heb een nieuwe start gemaakt" Misselijk

MissSisa: jij zit echt in de puberteit of niet?Jaloers krengetje dat je bent...
Ik heb je topic bekeken en je kan nog wat van je "vriendin" leren OK dan!
Het si een vriendin van me, en het was gewoon een grapje!!! Snappen jullie dat nog steeds niet??? Dit is de eerste keer na mijn nieuwe start dat ik dit zeg. En als je commentaar hebt op mij. Lees dan wel eerst mijn andere reacties in dit topic