Mooi 3.5 pony@work op de wedstrijd.....

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 16:53

heel mooi ponytje
leuk koppie mooie bouw ook

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 17:09

idd.. als ik nu ga zeggen dat ik het er niet zo geweldig uit vind zien,
zeg je toch van; jaaaa dit zijn foto's van een poos geleden en als ik positief commentaar geef heeft het ook geen enkel nut, want het was een poos geleden.. Rolleyes

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 17:22

marjoke schreef:
maar hij 'sleept' persies met zijn hoeven over de grond Haha! (of is dat maar een gedacht... Haha! wss gwn verkeerde moment opnames Knipoog )

Meestal valt het wel mee. Maar hij liep braaf dus niet echt flisent....

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 17:28

Mmm... net als wat Mietje zegt, je banketstaaf je weer onder het negatieve commentaar uit.

Ontopic: Ik vind je pony niet geweldig maar loopt wel aardig. (Niet denderent maar ook niet slecht) Lachen

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 17:51

Leuke foto's, tís niet mijn smaak qua aftekingen enzo en rijtechnisch valt er ook nog veel te verbeteren, ben benieuwd hoe t nu een jaar later eruitziet, hij loopt daar trouwens ook erg op de voorhand. En da's op elke foto dus niet zomaar ff een momentopname.. Tong uitsteken

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 17:55

xxappiexx schreef:
Leuke foto's, tís niet mijn smaak qua aftekingen enzo en rijtechnisch valt er ook nog veel te verbeteren, ben benieuwd hoe t nu een jaar later eruitziet, hij loopt daar trouwens ook erg op de voorhand. En da's op elke foto dus niet zomaar ff een momentopname.. Tong uitsteken

Nee, ik vraag wel aan iemand een foto van nu. Vorig jaar was het rijtechnise ook nog nuet super idd. Ik was al blij als ik tussen de bordjes bleef(lukte ook nog). Hij liep toen ook nog erg op de voorhand.......

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 17:56

Milkaatjuh schreef:
Mmm... net als wat Mietje zegt, je banketstaaft je weer onder het negatieve commentaar uit.

Ontopic: Ik vind je pony niet geweldig maar loopt wel aardig. (Niet denderent maar ook niet slecht) Lachen

Oh, nee hoor commentaar is welkom.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 18:13

MissSisa schreef:
Oh, nee hoor commentaar is welkom.

net alsof je er wat aan hebt.. Scheve mond
het is toch een poos geleden en jij weet toch alles beter Rolleyes

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 18:15

Op foto 1 heb je pianohandjes en boogjes in je teugels. Je pony valt ook een beetje op de voorhand.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 18:22

Mietje schreef:
net alsof je er wat aan hebt.. Scheve mond
het is toch een poos geleden en jij weet toch alles beter Rolleyes

Tjahh als je dat blijft denken...........

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 18:42

Daar gaan we weeeeeeeeeeeeeeeeeer Rolleyes
Jeetje mensen, als je niets anders te melden hebt dan dit soort reacties plaats het dan gewoon niet..... Scheve mond

MissSisa: Ik vind het een erg leuke pony en ik vind het knap dat je al met een nu 4-jarige pony in het L1 rijd.... ik doe het je niet na namelijk Lachen Knipoog Ga zo door OK dan!

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:31

MissSisa schreef:
Tjahh als je dat blijft denken...........

als jij toch niets aan je houding veranderd tegenover andere bokkers.. Scheve mond

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 21:32

Mietje schreef:
als jij toch niets aan je houding veranderd tegenover andere bokkers.. Scheve mond

Als jij kapt en ik kap ook. Hebben we allebei rust.........
Reageer nog maar een keer dan heb je het laatste woord en ben jij ook tevreden.....

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 22:06

Goed nu is het genoeg. MissSisa ik begrijp Mietjes reactie wel. Je reageerd namelijk in andere topics ook nog helemaal niet geweldig. Maar je hebt al vermeld dat je dat niet meer zult doen, dus probeer dat dan ook. Dan zul je dit soort reacties niet meer krijgen.

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 22:11

mooi beesie zeg Haha!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 17:34

Milkaatjuh schreef:
Goed nu is het genoeg. MissSisa ik begrijp Mietjes reactie wel. Je reageerd namelijk in andere topics ook nog helemaal niet geweldig. Maar je hebt al vermeld dat je dat niet meer zult doen, dus probeer dat dan ook. Dan zul je dit soort reacties niet meer krijgen.

Bemoei jij er ook nog mee???
Als we allemaal weer effe on-topic gaan.........

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 17:36

mooi beesie kan ook mooi strekken zie ik Haha! leuke combinatie hoor!! echt leuk paardje lijt het me Haha! ziet er super uit voor en 3,5 jarige:D

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 17:36

MissSisa schreef:

zal ik me er ook nog even mee bemoeien Schijnheilig

vind wel dat ze gelijk hebben.. maar vind wel dat je een leuke pony hebt, wees er zuinig op, maar niet zuinig zijn op je complimenten naar andere..
Je bent ongelovelijk bot naar andere toe, probeer dat echt te veranderen..

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 17:43

MissSisa schreef:

nou, dan bemoei ik me er ook maar mee, als je hier gewoon niet op reageert, krijg je zulke reacties niet.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 18:08

chique pony'tje wel,hij loopt alleen erg op de voorhand en sleept zn hoeven over de grond.

enne het is heus niet de bedoeling van de bokkers om je de grond in te trappen,accepteer het commentaar dus gewoon en kijk eens eerlijk of ze gelijk hebben of niet.........niet gelijk zo bot gaan doen dus Knipoog

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 18:15

Ik vind het een hele leuke en mooie pony. Lijkt ook heel erg op zijn vader Isarco. Je moet hem alleen zoals de anderen al gezegd hebben, wat actiever laten lopen, maar ja dit zijn ook foto's van een jaar geleden en inderdaad het is ook een jonge pony die nog een hele hoop moet leren.

Sabientjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 18:21

MissSisa schreef:

Dan ga ik me er ook nog even mee bemoeien!
Je trapt altijd alles en iedereen helemaal de grond in Boos!

En ik moet zeggen zo denderend ziet dit er ook niet uit , vergeleken met jou o zo vriendelijke comentaar Lips are sealed

Als je met zo'n leeftijd al zo doet dan word het later nog wat

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 18:24

Ik ga alleen wat zeggen over je pony, ik vindt het er leuk uitzien op die foto's!
Mooi fijn gebouwd beestje, jammer van dat vele wit, maar daar hou ik persoonlijk niet zo van....

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 19:42

leuk ding, maar ben het wel eens met de andere bokkers hier! Je reageerd soms erg bot en dat kan nog wel eens vervelend overkomen op degene die zich aangesproken voelen. In je vorige topic heb je al verteld dat je je bokt-leven aan het beteren bent, en houd dit vol, want dan zul je nog een leuke tijd krijgen hier! Verder over je pony, ik vind het jammer van dat wit, en hij toont wat klein, maar hij ziet er wel vrolijk uit. Je hebt zelf al commentaar gegeven op je houding en zit.. Maar dat praat natuurlijk niet veel goed, en dat de foto's op een verkered moment zijn genomen vind ik eigenlijk niet een al te best excuus want je hoort bij iedere beweging er netjes op te zitten [en ja, ik zit ook niet altijd even netjes op mijn paard maar daar gaat het nu niet om]. En dat je L1 rijd met hem vind ik ook erg knap, zeker nu hij nog zo jong is, maar kijk uit dat je niet te snel gaat! Niet voor jezelf maar ook niet voor je pony!

Jimmy_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 16:52

Hej Hej Iedereen,, Mooj Ponytje Whor,, En Ja Zoals Al Voor My Sz Gezegd Moet Je Misschien Ff Wat Nieuwe Fotows Erop Zetten,, Verder Erg Leuk,, En Ik Hoop Heel Erg Dat Je Je Houding Verandert Tegenover Andere Bokkers,, Want T Sz Echt Niet Leuk Om Dat Te Lezen:(:( Verder Gaak Nix Erover Zeggen;)

Veel Plezier,, En Erg Knap Dat Je L1 Loopt Met Je 3.5 Jarige Paardje,, Maar Zoals Patsur Al Zei: Niet Te Snel Gaan..
Groetjes;)