Fjord Maroesja @ work voor de wagen!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:37

Wat ziet Maroes er weer goed uit zeg!!!Wat is ze toch braaf en lie
f om zo de eerste keer weer zonder problemen mee te gaan!!

andor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:57

Heej ik zie je foto's nu pas!! Mooi geworden hoor, je kan ook echt zien dat ze het leuk vind!

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 22:05

leuke fjord zeg Haha!

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 13:24

mooi hoor OK dan!
leuke foto's Haha!

1 vraagje waarom doe je de voorpluk niet onder je frontdeel

veel men plezier verder Knipoog

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 15:01

heey! mooie fjord! is dat in zoetermeer?? daar woon ik vlakbij, en de paarden die achter dat stuk weiland staan, een daarvan is de vaden van mijn pony!!! ben je trouwens al lid van de zoetermeerse aanspanning, als het in zoetermeer is, dat is echt heel gezellig! af en toe een leuke rit en wedstrijd!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 15:35

maroes schreef:
Volgens mij niet,maar kan me vergissen,het veldje waar ze het vroeger deden wordt een hotel gebouwd.Dus wie weet wel. Verward

De groem..was even afgestapt om foto's te maken, Haha! ik ga nooit alleen op pad,je weet nooit wat er kan gebeuren.

Het kwam me zo bekent voor Lachen
Maar als je gaat galoperen lijkt het me wel beter dat je dan zeker even iemand achterop zet. De kans dat je omgaat is gewoon veel groter.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 18:37

mooie fjord..!! Lachen iet er lief uit Haha!

maroes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 18:41

tinkert_tje schreef:
mooi hoor OK dan!
leuke foto's Haha!

1 vraagje waarom doe je de voorpluk niet onder je frontdeel

veel men plezier verder Knipoog

Ik doe haar voorpluk niet onder het frontdeel omdat,ze best een lange pluk heeft en dan zit het haar nog voor haar ogen en ziet ze voor me gevoel zo weinig. Lachen En ook een beetje uit eidelheid zo schuurt het haar minder. Haha!

maroes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 18:45

denice schreef:
heey! mooie fjord! is dat in zoetermeer?? daar woon ik vlakbij, en de paarden die achter dat stuk weiland staan, een daarvan is de vaden van mijn pony!!! ben je trouwens al lid van de zoetermeerse aanspanning, als het in zoetermeer is, dat is echt heel gezellig! af en toe een leuke rit en wedstrijd!

Ik heb er wel over nagedacht,maar heb gehoord dat ze hele lange ritten maken,met alleen maar gedraaf en weinig stap tussen door.Hier moet ik nog een beetje voor oefenen. Haha! Ze heeft net een veulen achter de rug en het jaar daarvoor was ze hoefbevangen.Dus wie weet in de toekomst.

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 20:13

leuke foto's leuke fjord zeg
die 1e foto is super lief

Djahil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 10:40

Mooie fjord hoor! Leuk om de mama van Anka aan het werk te zien en wat een ruimte daar!
Ziet er best chique uit zo geschoren Knipoog

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 13:45

maroes schreef:
Ik heb er wel over nagedacht,maar heb gehoord dat ze hele lange ritten maken,met alleen maar gedraaf en weinig stap tussen door.Hier moet ik nog een beetje voor oefenen. Haha! Ze heeft net een veulen achter de rug en het jaar daarvoor was ze hoefbevangen.Dus wie weet in de toekomst.

je hoeft niet mee met de ritten maar je kunt wel meedoen met de wedsrtijden die er georganiseert worden! er wordt wel veel gedraafd, maar er zijn ook lange pauzes tussendoor hoor! het is echt heel gezellig!! wie weet kom ik je daar ooit nog wel tegen!! Haha!

Fioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 09:33

Voortaan ff waarschuwen als je voor mijn kantoor gaan showen! Blijft leuk, Maroes voor de kar! *LOL*