Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
marijkedam schreef:De eigenaresse heeft er zelf naar gekeken en haar vriend ook, dat is de officiele eigenaar zeg maar. En beiden vonden ze hem prima liggen. Daar vertrouw ik dan maar op he. En wat betreft het couperen. Helaas pindakaas, is niks meer aan te doen en heb ik ook niks over te zeggen, omdat ie niet van mij is.

marijkedam schreef:De eigenaresse heeft er zelf naar gekeken en haar vriend ook, dat is de officiele eigenaar zeg maar. En beiden vonden ze hem prima liggen. Daar vertrouw ik dan maar op he.
marijkedam schreef:Ja couperen is al een tijdje verboden. Kweet niet hoe lang. Maar ze is drie iig. Was het toen ook al verboden, drie jaar geleden?
Enne, zo groot is ze niet hoor, 1,60 ongeveer. Denk ik.
Tanneke schreef:Vanaf 1 september 2001 is het verboden in Nederland. En ik denk dat zij voor 1 september is geboren, en dus ook legaal gecoupeerd in Nederland
Manuutje1990 schreef:Het is idd al veel langer dan 3 jaar verboden, maar veel eigenaren nemen hun paarden mee naar delen van België of Frankrijk waar het nog wel mag.
. Lijkt me leuk om op zo 'n stevige knol te rijden.