Staccato @ Jongerijpaarden test

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

anderea2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 21:12

Rachel_T schreef:
mooi paardje hoor,
ziet er goed uit.
waren er nog uitslagen ofzo bij die test.? zoja wat?

nee ik heb geen prijs gekregen nee... Dat komt grotendeels door mij omdat ik hem te hoog reed en te gespannen was (waar ik normaal nooit last van heb) Het ging echt om de gangen en daar lust Staccato wel pap van maar daardoor kon hij gewoon niet.

Toch weer een ervaring rijker.

anderea2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 21:13

Serendipity1 schreef:
Waar is dat? Lonneker ja, waar precies? Tong uitsteken Ziet er mooi uit

Lonneker licht vlakbij Enschede

anderea2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 21:17

tola schreef:
hee,heb je mijn paard geleend???? ik heb precies hetzelfde type,dezelfde bouw,dezelfde kleur!! ik las dat de vader uniform was,dan kan dit makkelijk....die van mij is ook een uniform.
hoe is zijn'/haar karakter?

Hij is heel anders dan wat ik van de meeste Uniformen hoor. Hij is ontsettend werkwillig, ga er maar eens op zitten je rijd er zo mee weg (bied vanalles aan en is heel los in de mond)

Ook is hij erg nuchter, maar wel speels.(let je even niet op heeft hij je overal te grazen) Hij is altijd in voor een dolletje, echt je beste maatje en een beestje vol humor en plezier. Absoluut geen dooie.

Als je hem gereden hebt dan kan je dag gewoon niet meer kapot!

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 21:19

ik vind het een heeel mooi paardje ! echt een prachtbeest , veel plezier ermee

sofie

tola

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 23:39

nou die uniform van mij is een merrie,en de vader v.d moeder is polydox,dus het is maar half-familie,maar wat je schrijft over zijn karakter komt overeen met die van mij,ze is wel extreem speels,ze haalt elke dag wel iets uit,en ze is daarbij ook nog eens heeeel slim.
wat er gezegd word over het opgetrokken buikje,dat had mijne ook,nu is het weg,ik vond het wel mooi ''strak'' staan eigenlijk.

anderea2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 00:09

tola schreef:
nou die uniform van mij is een merrie,en de vader v.d moeder is polydox,dus het is maar half-familie,maar wat je schrijft over zijn karakter komt overeen met die van mij,ze is wel extreem speels,ze haalt elke dag wel iets uit,en ze is daarbij ook nog eens heeeel slim.
wat er gezegd word over het opgetrokken buikje,dat had mijne ook,nu is het weg,ik vond het wel mooi ''strak'' staan eigenlijk.

Ik kan er ook verder niet mee zitten, hij lijkt er niet mager op.

Staccato is ook erg slim haha Knipoog

craz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 00:28

Het is echt een bloedmooi paardje!! Kwijl
Veel succes ermee!

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 18:04

anderea2 schreef:
Lonneker licht vlakbij Enschede

Weet ik Lachen Maar welke club oid?

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 18:12

super dat je het zo rustig opbouwt. dat een heel stuk beter als sommige andere bokkers die er met 2 jaar al op gaan en voor zijn 3e al springen. Je bent ee goed voorbeeld van hoe het wel moet..

Mooi paard, mooie kleur..
Heel veel plezier en succes met je paard

Groetjes Yvonne

anderea2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 19:09

Yvonniej schreef:
super dat je het zo rustig opbouwt. dat een heel stuk beter als sommige andere bokkers die er met 2 jaar al op gaan en voor zijn 3e al springen. Je bent ee goed voorbeeld van hoe het wel moet..

Mooi paard, mooie kleur..
Heel veel plezier en succes met je paard

Groetjes Yvonne

hey nou niet gaan overdrijven he??? Veel te goed voor mijn "ego".

hellaas gaat het meestal anders, tegenwoordig is het gewoon om met een 2,5 jarig paard te beginnen en binnen de 6 weken al een B proef dressuur en B parcours moet kunnen springen. (keurings paarden)

en kijk eens naar duitsland, jonge paarden moeten al Z kunnen lopen anders tellen ze niet mee...

Tsja want een paard dat niet Z kan lopen is gewoon niet goed genoeg. En zeker niet voor deze maatschapij.

Het hoeft niet altijd verkeerd te zijn maar goed lijkt het me ook niet echt... Paarden die op dat niveau moeten lopen zijn vaak al heel snel op.

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 19:49

[quote]hey nou niet gaan overdrijven he??? Veel te goed voor mijn "ego".

hellaas gaat het meestal anders, tegenwoordig is het gewoon om met een 2,5 jarig paard te beginnen en binnen de 6 weken al een B proef dressuur en B parcours moet kunnen springen. (keurings paarden)

en kijk eens naar duitsland, jonge paarden moeten al Z kunnen lopen anders tellen ze niet mee...

Tsja want een paard dat niet Z kan lopen is gewoon niet goed genoeg. En zeker niet voor deze maatschapij.

Het hoeft niet altijd verkeerd te zijn maar goed lijkt het me ook niet echt... Paarden die op dat niveau moeten lopen zijn vaak al heel snel op.

Hier ben ik het echt helemaal mee eens! Op de manege waar ik heb leren rijden vragen ze ook altijd waneer ik nu eens "serieus" wedstrijden ga rijden met mijn paard terwijl hij nog maar 4 is!
Hij is er nog niet klaar voor dus doe ik het niet, jammer voor mijn ego maar da doet er niet toe

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 19:51

Leuk en mooi paard!!!

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 19:54

anderea2 schreef:
hey nou niet gaan overdrijven he??? Veel te goed voor mijn "ego".

Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Hier ben ik het echt helemaal mee eens! Op de manege waar ik heb leren rijden vragen ze ook altijd waneer ik nu eens "serieus" wedstrijden ga rijden met mijn paard terwijl hij nog maar 4 is! Verward Bloos!
Hij is er nog niet klaar voor dus doe ik het niet, jammer voor mijn ego maar da doet er toch helemaal niet toe!

Ik wil helemaal niet dat mijn paard maar 20 wordt alleen omdat ik mijn ego hoog wou houden! (puur egoïsme) Schijnheilig

anderea2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 21:46

moeshie schreef:
O:) Schijnheilig Schijnheilig

Hier ben ik het echt helemaal mee eens! Op de manege waar ik heb leren rijden vragen ze ook altijd waneer ik nu eens "serieus" wedstrijden ga rijden met mijn paard terwijl hij nog maar 4 is! Verward Bloos!
Hij is er nog niet klaar voor dus doe ik het niet, jammer voor mijn ego maar da doet er toch helemaal niet toe!

Ik wil helemaal niet dat mijn paard maar 20 wordt alleen omdat ik mijn ego hoog wou houden! (puur egoïsme) Schijnheilig

Heeft er niet echt wat met egoïsme te maken of je nu met een 4 of 5 jarig paard begint. ik ben ook gewoon met zijn 4 jaar begonnen.

Het ene paard kan het wel hebben en het andere paard niet.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 11:48

Knap dier! Verstandig om te kijken wat hij 'aankan' ofniet.
Die van mij heeft ook nog niet veel gedaan, is eigenlijk pas sinds een jaartje 'echt' aan het werk. Tja, ze had dus al veel verder kunnen zijn, ach.. het is hobby. En onze tijd komt nog wel Haha!

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 12:02

Mooi paard, ik vind alleen de hoofd-halshouding er niet zo plezierig uit zien. Hoe lang is hij al onder het zadel? (heb ik daarover heen gelezen?)

anderea2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 13:19

Tessebes schreef:
Mooi paard, ik vind alleen de hoofd-halshouding er niet zo plezierig uit zien. Hoe lang is hij al onder het zadel? (heb ik daarover heen gelezen?)

Ik zal nog even een foto plaatsen van hem... hij heeft juist een hele mooie hoofd-hals aansluiting, heel veel ruimte. Op de foto die ik daar heb geplaatst ziet het er idd een beetje raar uit.

Hij is nu zeker 2 jaar onder het zadel alleen het 1e jaar (toen hij nog bij de STV stond) heeft hij niet veel gedaan.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door anderea2 op 20-12-04 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 13:24

Die is beter ja. Haha!