Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
...je kunt altijd wel een dipje krijgen..en het is winter en dan heb je vaak iets minder zin om te gaan rijden,ten minste ik denk dat de meeste van ons ook hebben,en vooral niet als je laat thuis komt. kijk als je al een half uurtje per dag kunt rijden zou natuurlijk al super zijn en zoals velen hier al zeggen...een paar dagen vrij moet geen probleem zijn..en lekker een buitenrit makenis ook fijn voor je paard(en) en voor jezelf
en daar kom je wel over heen. ga anders longeren en beetje poetsen lekker rustig aan
mango schreef:zijn dit jou eigen paarden?
als mensen dit lezen die geen eigen paarden hebben kunnen ze je nek wel om draaien!!
maar wees gerust iedereen heeft een dip heb ik ook last van in de winter
maar het licht denk toch voor een groot gedeelte aan het weer..de een kan er beter tegen dan de ander.enook aan wat je zoal op een dag doet. de een kan makkelijk nog na een lange dag op school/werk nog rijden maar de ander heeft er gewoon de puf niet meer voor
. en dan die winter erbij (snel donker enz..)in de zomer dan kun je gerust nog iets later in de avond ff rijden (is het juist lekker koel)
daantjuhhh schreef:alleen omdat een paard stil staat word hij niet bevangen hoor!!!!
mijn fokmerrie staat al 4 jaar stil waarvan een jaar expres gust, en die is ook niet bevangen!!!
dan zou volgens jou elk paard wat stil staat (dus alle afgekeude paarden, gezelschapspaarden, fokmerrie's die niks doen bevangen zijn!!!
das gewoon een kwestie van t rantsoen aanpassen!!!!
Lindaaa schreef:ja en gelukkig zijn we jou niet Klomp
.