Nono en Jordi @ Work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 23:36

Leuk paardje!!! Ook mooi paardje!!!

benneton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-04 23:42

Lhundol schreef:
hele leuke ponys, coowl hoor!
wow leuk dat je zo fanatiek al bent in de sport! ik ben echt jaloers op je!!! krijg je veel stuen en hulp van je ouders. het ziet er zo naar uit dat ze je echt willen helpen om ver te komen in de sport, ook aan je ponys en kleding te zien!
een meisje van 9 dat ik ken is nu ook heel fanatiek met der eigen pony, en ik weet dat het soms ook wel wat minder leuk kan zijn .als je even geen zin hebt en niet gewoon lekker pennymeisje kan zijn, maar ik zou der echt alles voor over hebben om zo te kunnen rijden een paar jaar geleden!

veel succes en vooral veel plezier!

Haha Bloos Je moet er ook wel veel voor over hebben idd, ik rijd op dit moment 3 pony's en dat is best druk omdat ik daarnaast in 3VWO zit.
Mijn ouders, vooral mijn moeder staan heel erg achter mij. 1x in de week gaat m'n moeder mee naar training (1 uur alleen rijden) en op zaterdag en zondag heb ik bijna altijd wedstrijd. Soms heb ik ook geen zin en dan ga ik ook gewoon springen of buiten rijden, ik woon naast het bos.
Haha wat kleding betreft heb ik gewoon 3 rijbroeken maar ik probeer altijd met dekjes en bandages een beetje leuke setjes bij elkaar te sparen in de goeie kleuren DAt hoeft echt niet zo duur te zijn.

Lhundol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 23:43

Ik heb net je profiel gelezen, leuk verhaal! ook goed dat je en tweetalig vwo erbij doet! heb ik ook gedaan!
veel succes met alle paarden projecten! (ik was net as jij, overal wel een paardje om te rijden Lachen )

benneton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-04 23:49

Lhundol schreef:
Ik heb net je profiel gelezen, leuk verhaal! ook goed dat je en tweetalig vwo erbij doet! heb ik ook gedaan!
veel succes met alle paarden projecten! (ik was net as jij, overal wel een paardje om te rijden Lachen )

Haha idd Schijnheilig
Soms is een paard uit de straat, van de buren, van kennissen, moeilijke pony's Maar ik vind het nog steeds leuk om te doen Lovers Alleen in de winter is het af en toe echt vermoeiend omdat het dan al bijna donker is als ik thuis kom en zo'n slecht weer dat de buitenbak niet meer begaanbaar is Cool Maar dan ga ik in het bos rijden ofzo Pling

Lhundol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 23:58

heb ik ook, eerst nog naar school en dan ver op de fiets naar de paardjes toe, door weer en wind! ik trainde een jaar een endurance paardje elke dag, en dan reed ik zon 2 uur... ppffff... heel moe savonds! (zorg goed voor jezelf) ik leerde mijn toetsen gewoon een uurtjes voor de toets. en toch over!

love_britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 11:59

leuke paardjes

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 17:07

echt goed van je!!! ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje als jij..ik doe ook TTO en dan ook nog is gymnasium..en ik moet drie paarden rijden (nou rijd ik er niet elke dag 3 maar meestal 2) alleen bij mij is het zo dat ik niet ieder weekend wedstrijd heb en ook (nog)niet zo hoog rijd

verder onwijs goed van je dat je zoveer komt met je pony's!!!! echt toppie en die zwarte vind ik echt zoon gaaf beessie

benneton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 18:25

hetismij schreef:
echt goed van je!!! ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje als jij..ik doe ook TTO en dan ook nog is gymnasium..en ik moet drie paarden rijden (nou rijd ik er niet elke dag 3 maar meestal 2) alleen bij mij is het zo dat ik niet ieder weekend wedstrijd heb en ook (nog)niet zo hoog rijd

verder onwijs goed van je dat je zoveer komt met je pony's!!!! echt toppie en die zwarte vind ik echt zoon gaaf beessie

Haha thnx Bloos
Ik doe TTO atheneum gelukkig Scheve mond Dat lijkt me echt zwaar gym! Wij hebben ook een combinatieklas atheneum/ gym en die andere hebben echt veel te doen enzo. Ik rijd ze ook niet iedere dag allemaal hoor.. in de winter komt het er vaak maar op 1 neer..

OemmiejO

Re: Nono en Jordi @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 22:38

heej hiske..

echt mooie foto's..
Je zit echt rechtop zeg!! mooi hoor.. :D