Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lhundol schreef:hele leuke ponys, coowl hoor!
wow leuk dat je zo fanatiek al bent in de sport! ik ben echt jaloers op je!!! krijg je veel stuen en hulp van je ouders. het ziet er zo naar uit dat ze je echt willen helpen om ver te komen in de sport, ook aan je ponys en kleding te zien!
een meisje van 9 dat ik ken is nu ook heel fanatiek met der eigen pony, en ik weet dat het soms ook wel wat minder leuk kan zijn .als je even geen zin hebt en niet gewoon lekker pennymeisje kan zijn, maar ik zou der echt alles voor over hebben om zo te kunnen rijden een paar jaar geleden!
veel succes en vooral veel plezier!
Je moet er ook wel veel voor over hebben idd, ik rijd op dit moment 3 pony's en dat is best druk omdat ik daarnaast in 3VWO zit.
DAt hoeft echt niet zo duur te zijn. Lhundol schreef:Ik heb net je profiel gelezen, leuk verhaal! ook goed dat je en tweetalig vwo erbij doet! heb ik ook gedaan!
veel succes met alle paarden projecten! (ik was net as jij, overal wel een paardje om te rijden)
Maar ik vind het nog steeds leuk om te doen
Alleen in de winter is het af en toe echt vermoeiend omdat het dan al bijna donker is als ik thuis kom en zo'n slecht weer dat de buitenbak niet meer begaanbaar is
Maar dan ga ik in het bos rijden ofzo
hetismij schreef:echt goed van je!!! ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje als jij..ik doe ook TTO en dan ook nog is gymnasium..en ik moet drie paarden rijden (nou rijd ik er niet elke dag 3 maar meestal 2) alleen bij mij is het zo dat ik niet ieder weekend wedstrijd heb en ook (nog)niet zo hoog rijd
verder onwijs goed van je dat je zoveer komt met je pony's!!!! echt toppie en die zwarte vind ik echt zoon gaaf beessie
Dat lijkt me echt zwaar gym! Wij hebben ook een combinatieklas atheneum/ gym en die andere hebben echt veel te doen enzo. Ik rijd ze ook niet iedere dag allemaal hoor.. in de winter komt het er vaak maar op 1 neer.. 

mooi hoor..
:D