Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bij zijn vorige baas werd hij heeel goed verzorgd hoor. Misschien heb ik het er niet duidelijk onder gezet bij die foto, maar dat is op zijn vorige stal waar ik toen wel de eigenaar was. Maar daar hebben we een paar maanden gestaan en dat was meer in het begin, moet je het nog een beetje doorkrijgen hoe het werkt weetje,, en toen vonden we het zo sneu. Mijn paardje kreeg schapenvoer, stond in een mini stal waar hij zich niet kon keren, de grond van de stal was ongelijk, zaten spijkers in de muur, moesten vanaf januari al naar buiten en mochten absoluut niet naar binnen en zo kan ik nog wel even doorgaan. In het begin toen was het zomer maar toen was het niet zo erg, want dan staan ze gewoon lekker te grasen buiten maar toen ze eenmaal op stal moesten werd het erg en toen wilden we hem daar echt weg hebben. Maar hij word nu uitstekend verzorgd, netjes elke dag schoon stalletje, groot weiland, bak enzovoorts. Ik en hij zijn dolblij