Doos van Jura

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 15:36

Maarten is een ervaren 'proever' Haha! Schijnheilig

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 15:40

Een fijn proever of juist niet ??? Tong uitsteken

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 16:18

Geen idee, ik heb er geen verstand van Haha!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 13:54

Nee, Maartje weet nergens vanaf.... Haha! Schijnheilig

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 22:38

In fact! I am having one at the moment! Ik zal alleen maar niet zeggen hoe oud deze is want anders gaan jullie nog hele rare dingen denken! *LOL* Ik zal eens kijken hoe ik deze kan beschrijven... als je er even aan ruikt komt er als eerste een zweem van sinaasappelen je neus binnen (je moet hiervoor wel eerst een paar geproefd hebben en geroken hebben, anders dan ruik je alleen een hele sterke geur en dat is een minder prettige ervaring Misselijk ) Hierna neem je het in je mond en laat je tong even heen en weer gaan (hmmmm.... bokkers onder de 18 die door denken wordt aangeraden niet verder te lezen! Tong uitsteken ) om te proeven. Ik proef chocolade (hmmm.... misschien wat voor jou Pris om te proberen?? Knipoog ) en nog steeds die sinaasappelen. Verder proef ik zout. Deze is namelijk afkomstig van een eiland. Nee, het is niet Jura... een ander eiland Tong uitsteken . De nasmaak heeft iets weg van een sigaar (rokerig dus) en dat komt goed van pas. Het schijnt namelijk dat je een goed glas whisky erg goed kan kombineren met een goede havana (ahum.... Sigaar Schijnheilig )

En haal nu die tong eens naar binnen doordenkers!! Het gaat hier echt nog steeds om een goed glas whisky!! Foei!! *LOL*

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 10:58

Ach ja zo kan je het ook noemen! Schijnheilig

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 13:58

jura is ook een plaats in Frankrijk Haha!