Explosion in het nieuw @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:56

pharagirlke schreef:
Sily: klopt, Zoals ik hierboven al zei is er in de winter weinig met zijn energy aan te vangen. ik longeer m nu altijd voor ik ga rijden dat hij dan al een deel van zijn energy kwijt kan. Ik durf hem niet zo goed loslaten Bloos
dat zei de jury ook al...maar om een of andere reden durf ik het niet...ga er aan werken. Hoop dat t alleen is omdat t nu vriest en hij nog een beetje met de koude moet leren omgaan Schijnheilig
helpt met fleece deken inrijden ook een beetje?

Hahahaa wat leuk, dat had ik ook altijd met Par, die werd zo druk en voorwaarts dat ik niet helemaal durfde te laten gaan, maar als je het 1 keer hebt gedaan blijf je het doen hoor
Vooral omdat ze er echt rustiger van worden, bij vasthouden worden ze alleen maar erger, en mijn instructrice heeft er echt op lopen drammen dat ik los zou laten *gelukkig*

Je zal zien dat als je hem loslaat het echt veel minder erg is dan dat je verwacht.

Met fleece deken inrijden zou wel wat moeten schelen, maar ja, als die eraf gaat is het toch weer koud dus dan zal die toch weer harder gaan, dacht dat een fleecedeken vooral was zodat de spieren warm werden.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 00:12

pharagirlke schreef:
dat gevoel had ik ook...en betwijfel eigenlijk ook ofk m der nog op ga doen. het is vrij dik en mijn singel was plots een paar cm te kort
en dan ging Ex natuurlijk ook nog die buik opblazen. wastie helemaal te kort Frusty

ja daarom!!
ik gebruikte hem wel voor buitenritjes, en soms nog wel eens in de cross, maar echt met rijden,vond ik het zwaar irritant!
is dit echt schapenwol?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 00:16

reddytiobias: geen ide eigenlijk...denk het wel.
Sily: zal morgen eens vragen aan mijn lesgever of ze t er bij mij ook in wil hameren

Bayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 21:26

Ik vind het een prachtige pony Lachen
als enig commentaar: zit je niet makkelijker als je beugels een gaatje langer zijn?
ik weet niet of dat al gezegt is, ik heb alle reacties niet gelezen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-04 00:47

Bayan schreef:
Ik vind het een prachtige pony Lachen
als enig commentaar: zit je niet makkelijker als je beugels een gaatje langer zijn?
ik weet niet of dat al gezegt is, ik heb alle reacties niet gelezen.

heb ze vandaag van mijn lesgever een gat langer móeten doen. het zat heel raar... zelfs niet erg fijn.Maar het doorzitten ging wel beter... Lachen

Wonderwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 10:49

foto 24 is echt op een leuk moment genomen hij zweeft daar echt..!! Haha!
moet je niet een gaatje langer gaan zitten, met je beugels?

Wonderwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 10:50

o sorry is al gemeld:P