mensen die mij niet geloofden.... hier de M1 shet.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:09

Leuke shetje Lachen
Waarom zou ie niet in het m1 kunnen zitten..
Ik vind het er mooi uit zien hoor!

eXtremily

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:12

Ik wil best geloven dat die shet M zou kunnen lopen.. (bij de pony's)

maar ik geloof niet dat zij er M1 mee rijdt.

Ze is 24, dus dan zou ze met die shet bij de paarden moeten rijden!

En ik geloof echt niet dat ze bij de paarden M1 rijdt met een shetlander. Tong uitsteken

Verder leuke foto's en leuke shet!
Laatst bijgewerkt door eXtremily op 15-12-04 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:13

Leuk beestje hoor! Vooral die manen zijn lollig Haha!

Helen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:14

Alet schreef:
Leuke Shet, mar wat al eerder is gezegd; ze zijn niet van goede kwaliteit en er is ook niet te beoordelen of zij M1 loopt. Ik zeg hiermee niet dat ik je niet geloof, maar dat de foto's het gewoon niet laten zien Knipoog
Veel rijplezier verder!

Haha, precies datzelfde wilde ik ook zeggen!

Titsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:16

eerste wat ik vond, wat een leuke deken!! Lachen leuke shet. ben benieuwd naar wedstrijd foto's !

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:17

eXtremily schreef:
Ik wil best geloven dat die shet M zou kunnen lopen.. (bij de pony's)

maar ik geloof niet dat zij er M1 mee rijdt.

Ze is 24, dus dan zou ze met die shet bij de paarden moeten rijden!

En ik geloof echt niet dat ze bij de paarden M1 rijdt met een shetlander. Tong uitsteken

Verder leuke foto's en leuke shet!

dat maakt verder niet uit, er rijd hier iemand op bokt L2 (of L1?) met dr shetlander bij de paarden

eXtremily

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:21

Hmm, ok.. zou kunnen, heb het nog nooit gezien. Geinig!

En KNAP! Lachen

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:22

Ik had zonet ook in je andrere topic gereageerd, maar zag zonet pas dit topic.....
Ik vind het wel een leuke shet, maar ik kan ook niets van deze foto's afzien, gewoon een meisje (sjee, wat lijk jij nog jong zeg Knipoog ) op een shet Schijnheilig

Misschien idd wedstrijdfoto's/uitslagen/foto's onder zadel etc. etc. etc. voor zekerheid, dan ben je ook van de speculaties af

eXtremily

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:23

Maar goed, dat is toch geen competitie meer.

Mijn mening..

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:25

Ik zou best geloven dat ze M1 rijdt.Maar dan wel als ze bij de pony's rijd.Bij de paarden mag je toch helemaal niet met een shet starten?Alleen D-E pony's zijn daar toch startgerechtigd in?

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:26

weet wel dat er iemand op bokt is met een shetlander zorro, die ze wel super aan het lopen heeft!!

vind deze shet niet zo mooi geschoren, wel super mooie deken

eXtremily

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:30

kadans16 schreef:
Ik zou best geloven dat ze M1 rijdt.Maar dan wel als ze bij de pony's rijd.Bij de paarden mag je toch helemaal niet met een shet starten?Alleen D-E pony's zijn daar toch startgerechtigd in?

Je kunt tot en met je 18e bij de pony's rijden.

Dat gaat voor haar dus niet op, want ze is 24

Bij de paarden mag je wel met pony's starten.. dus denk ook wel met een Shet.

Ik heb eens een C-pony zien springen bij de paarden Tong uitsteken Geinig gezicht.. dat ze werd uitgebelt omdat de afstanden absoluut niet passen (duh) was wat minder.

Sharlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:36

opeens weet je het

................

Lips are sealed PENNY-ALARM Lips are sealed

oester

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:37

Ukkiepuk rijd toch ook bij de paarden met haar shetlander? Alleen euhm, ben jij dat op de foto's met die rode jas? Sorry als het niet zo is maar daar lijkt het net of er een meisje van 13 op zit. Verward

SpetterMacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:39

Als zij er plezier mee heeft laat der dan lekker gaan

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:40

leuke chique shet, maar veeleisend als ik ben zou ik graag (wedstrijd)rijfoto's willen zien, dus met zadel erop en dan wat dressuurfoto's

verder kan je zeker wel met een shet bij de paarden starten, Zorro hier van bokt rijdt L1 of L2 bij de paarden, en niet zonder resultaat

aniekie, t enige wat heel bokt stil krijgt van bewondering en jou allemaal laat geloven, is als je jouw combinatienr wat op je startcoupon staat bekend maakt, daarmee kan je op de site van de KNHS de standen van de winstpunten opvragen, ik zie bij mezelf Z1+0 staan en bij een vriendin van me B+4 en bij jou zou er dan M1+ je aantal wp staan.

Maaikelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:42

Ik heb een poosje trug op bokt wedstrijdfoto's gezien van haar shet. Misschien heeft ze die nog en kan ze die hier nog eens neerzetten??!!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:46

ook ik zie het er niet aan af.. zie ook niet iemand van 24 erop zitten op de onduidelijke foto's
zie gewoon wat hobbymatig gehobbel
ook ik ben erg benieuwd naar officiele uitslagen Knipoog

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:56

SpetterMacho schreef:
Als zij er plezier mee heeft laat der dan lekker gaan

Absoluut, maar het lijkt me duidelijk waarom een groot aantal mensen zo hun twijfels hebben... dus allemaal prima idd, maar als je zo nodig je gelijk wilt halen (aan de titel van het topic te zien), bewijs het dan ook gewoon.

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:03

LaFunkyJazz schreef:
schouderbinnewaards foto? of iets van andere oefeningen uit de M1? ik wil ze graag zien

me to Bloos Haha!

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:04

eXtremily schreef:
Maar goed, dat is toch geen competitie meer.

Mijn mening..

Waarom niet? Iedereen in de M1 moet hetzelfde kunnen, of je nou een Shet of een KWPN'er onder je kont hebt, de eisen blijven hetzelfde. Het is juist knap als je dat met een Shet kan. Je krijgt bijvoorbeeld (waarschijnlijk) veel commentaar en vaak hebben Shets in vergelijking met bepaalde dressuurpaarden toch iets lichamelijke beperkingen.

Ben het echter eens met een hele hoop mensen hier. Ik wil best geloven dat je M1 rijdt met je pony. Er zijn meer mensen (zoals ukkiepuk) die wedstrijden rijden op een Shet tussen de paarden.
Maar op deze foto's zie je inderdaad alleen maar een meisje op een Shet rijden. Ik denk dat serieuze training- of wedstrijdfoto's meer bewijs geven. En natuurlijk helemaal als je de uitslagen kan vinden op internet.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:11

ik heb enorm veel respect voor mensen die zo hoog kunnen rijden met een shet. Gewoon omdat shetjes bekent zijn om de koppigheid Knipoog en je dus enorm veel doorzettingsvermogen moet hebben volgens mij Lachen
maar aan deze fotos kan ik ook niet zief of je m bent of niet. en ik heb je shet discussies totaal niet gevolgd dus ik ben onpartijdig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:12

Oscar schreef:
Aniek, als je deze speculaties voorgoed uit de wereld wilt helpen, dan is het misschien te overwegen om eens wat wedstrijdresultaten bekend te maken.
Bijv. via de uitslagen op internet.
Dan zijn we voor eens en altijd van het welles-nietes-spelletje af Knipoog

lijkt mij idd ook, want van deze foto's kan ik echt geen M1 afzien, hoe zeer ik me best ook doe sorry

eXtremily

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:12

Ik vind het heel leuk en grappig en heb niets op tegen dat je met pony of shet bij paarden rijdt hoor!

Vind het juist knap.

't is alleen z'n groot verschil. Een shet heeft heel andere gangen, en andere bewegingen waardoor het in mijn ogen eerder benadeeld wordt.

Ik heb wel eens gehoord, dat het niet makkelijk is om mee te komen met een pony bij de paarden (in de dressuur).

Zolang ieder en z'n paardje maar plezier hebben!

eXtremily

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:13

Ik las net het profiel van ukkiepuk trouwens.. Had het zelf nog nooit gezien. Maar, petje af hoor! Ik doe het niet na Tong uitsteken