Ik heb zo'n beetje het gevoel dat je zadel naar voren schuift,niet ?? Wel een dikkerd hoor,maar is wel een mooierd. Beetje trainen,en dat buikje mindert wel,spiertjes komen in de plaats.
breezertje
Geplaatst: 12-12-04 14:19
skaterke_89: het lijkt mij ook dat het zadel een beetje ver naar voren ligt maar dat kan ook aan mij liggen
Leoniee
Geplaatst: 12-12-04 14:28
Jammer van de slechte kwaliteit maar wel heel mooi paard!
patos
Geplaatst: 12-12-04 15:00
Als dit paard beter over de rug gaat lopen zullen de gangen ook een stuk beter worden. Als Patos met weggedrukte rug loopt ziet het er ook niet uit. Lijkt me dus helemaal niet onzinnig om voor wat te gaan vragen zodat je ontspanning in die rug kunt krijgen.
Toess
Geplaatst: 12-12-04 15:13
Zadel mag wel sukje naar achteren, verder vind ik het van de foto's af te zien heel erg lijken alsof jij zo gefocust bent op die krul, ik zou eerst wat meer aan de ontspanning werken want ze loopt er niet echt fijn bij. Patos, maar als je nou voor wat gaat vragen en de rest helemaal vergeet, dat zie je wel aan de foto's... Niks mis mee voor wat te vragen, maar ik zou persoonlijk liever eerst een ontspannen paardje hebben en dan achter meer vragen zodat voor vanzelf komt...
Navidad
Geplaatst: 12-12-04 15:18
Anna-Jelly Als je het paard gaat vragen en het paard loopt niet lekker over zijn rug en heeft de achterhand er niet bij dan valt ze trug op de voorhand, om een goed en stevig beeld te krijgen is van achter naar voren te rijden, zorg eerst dat ze lekker actief is, en lekker ontspannen in de rug, en dan pas van voor wat gaan vragen en al helemaal als het paardje zo tegen de hand/protest aanneemt.