Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eqfan schreef:Dit zijn de foto's van Karlijn. Maar ze is net nieuw dus weet nog niet precies hoe alles moet, dus doe ik het maar ff![]()
Deze foto's zijn van ponykamp dit jaar bij ria hazeleger;)
[image]
Jammer dat ie bewogen is
[image]
[image]
[image]
Dit is al weer bij hun thuis. maar ik vond het wel een leuke foto.!!
[image]
En nog ff in de sneeuw !!! zwevend;)
we hebben narrator al weer 5 jaar. januari ga ik wedstrijden met hem rijden... ik ben benieuwd hoe dat gaat....
Reacties mogen, k denk dat karlijn er zelf nog wel commentaar bij geeft..
flirtvogel schreef:waar was dat ponykamp? volgens mij ben ik daar met de vorige pc ook geweest!!
none schreef:;( Op school kon ik ook geen foto's zien. Maar nu ben ik thuis en kan ik ze ook niet zien!!
grrrrKdoe onze pc iets. (alleen foto 1 zie ik)
Maar hij springt echt super mooi joh!!
(Off topic: veel achterhoekers die reageren)
ik weer 
vast nog wel meer narrator schreef:oooooo!!!! nu weet ik het jennifer????;) maar meredith heeft toch op bokt... ook foto's van de voltige???? welke site? of waar heeft ze het neergezet??? bedankt...
groetjes karlijn
missboy heet ze hier!! kijk maar ff,ergens heeft ze wel fotos van haar voltige wedstrijden staan
love_sander schreef:Leuke fotos vooral de laatste 2..hahah maar de eersten zijn ook super mooi, spring je ook op concour? Welk niveau?
narrator schreef:he!
wie heeft er een pony die afstammeling hier van is?? van priory john ross???(narrator)
groetjes karlijn